Vraag

ik heb per ongeluk verteld dat ik een vriendje heb

  • 18 January 2023
  • 4 reacties
  • 49 Bekeken

Badge
  • Net nieuw
  • 6 reacties

hey meisje 14, Ik heb dus een vriendin( het is meer dat ze  in mijn vrienden groep zit)  en die verteld altijd leugens over iedereen maar vooral over mij ik heb daar nooit een heel groot probleem mee gehad want niemand vond heer echt aardig ofzo, maar laatst was er een ruzie tussen haar en een ander meisje en nu mag iedereen haar weer dus elke keer als zij een leugen verteld gelooft iedereen het. Toen had ze verteld aan al mijn vriendinnen dat ik tegen haar had gezecht dat ik een vriendje had( heb ik dus niet) En als ik nee zou zeggen zou het klinken alsof ik aan het liegen was. Ik ben persoonlijk best wel goed in liegen maar elke keer als ik heb gelogen krijg ik zon stom gevoel in mijn buik. Maar ik heb dus gezegt dat het klopt en heb hele verhalen gemaakt hierover en iedereen gelooft het en nu weet ik niet wat ik moet doen doorgaan met de leugens of er gwn mee stoppen en doen alsof er niks is gebeurt want de waarheid vertelen is nu al geen optie meer 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

 

(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

 

Ah, belachelijk dit soort mieden / ( en jonhgens ) gwn liegen voor andacht…. Vraag d‘r maar eens met wie je verkering zou hebben dan HE?! Dan heeft ze opeens geen antw. Vertel d‘r luid en duidlijk dat ze àlle uit d‘r duim zuigt………..

 

 

of , hou je mond tegen dat mens, ze heeft duidelijk aandacht tekort….

 

 

Mij_Niet_Gezien 

Badge

 

 (onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)


dankjewel vond het ook echt niet heel grappig ofzo maar ga haar er dan ff op aan spreken!! 

 

Reputatie 7
Badge +15

Goed idee 👍 😊! 
 

Mij_Niet_Gezien 

Badge

je kan misschien zeggen van ja het is uit gegaan we hadden teveel ruzie ofzo, en als je het niet zelf durft op te brengen dan wacht je gewoon totdat iemand er iets over zegt en dan zeg je vervolgens dat het uit is gegaan.

Reageer