Skip to main content

Hey allemaal! Ik heb een paar pauzes genomen, maar hier ben ik weer met een topic. Ik ga het zo kort mogelijk proberen te vertellen.

Ik zal bij het begin beginnen.

Ik heb een jaar geleden ongeveer discord gedownload. Ik heb er een server op gevonden met erg aardige, niet toxic mensen, en ik heb daarop een paar vrienden gemaakt. Ik heb ook een kleine server van een vriendin overgenomen, waarop mijn beste vrienden zaten. Hier zat ook A tussen, één van de liefste mensen die ik ken.

Beetje extra info: het zijn mensen vanuit de hele wereld tussen 13 en 19. 

Ik en A leerden elkaar kennen op de andere server, en zijn in de privé gesprekken verder gaan chatten. Ik heb haar toegevoegd aan de kleine server, en zij heeft weer een vriend van haar toegevoegd.

A woont in Amerika btw.

Die vriend van haar, en M, één van mijn beste vrienden, gingen een beetje flirten met elkaar, dat was gewoon met elkaar dollen. 

Daarna gingen een paar anderen A en mij aansporen om te flirten, wat we ook gingen doen. Eerst deed ik het gewoon voor de grap, maar al snel besefte ik dat ik het ook echt begon te menen. 

A en ik videobellen af en toe, daarom vertrouw ik haar ook meer.

Uiteindelijk vertelde ze een keer dat ze verliefd was op iemand, maar bijna zeker wist dat zij niet van haar hield. Ik dacht er toen niet aan dat het mij kon zijn, maar dat bleek dus wel zo te zijn. 

Een keer toen we weer een keer aan het flirten waren, werd ik meegesleept en heb ik haar uitgevraagd, waarop ze ja zei.

We zijn nu bijna een maand aan het daten.

Ik weet dan het niet de beste omstandigheden zijn, zij woont in Amerika en ik in Nederland, en je weet nooit zeker of ze zijn wie ze zeggen te zijn. 

Ik vertrouw haar wel omdat we videobellen, maar ik ben ook wel benieuwd naar jullie mening.

(PS. ik heb besloten dat ik queer ben, dit voelt het beste voor mij. A is lesbisch)

Liefs,

        M.

Hey! Fijn dat je er weer bent! En dit is ook leuk om te lezen! Wie weet hoe het loopt, geniet er van en het is een heerlijk gevoel om verliefd te zijn! Afstand is dan wel een dingetje, maar ook weer niet alles. Ik gun het je van harte!! 😘

Liefs, Tover xxx


Gewoon van blijven genieten toch? Zoals @Tover01 zegt, geniet van het gevoel van verliefd zijn! Dat is echt heerlijk!

Groetjes mij @Anoniemxv 


Hoi @Natureflower!

Gezellig dat je er weer bent :)

Je moet wel een beetje oppassen, maar als je het gezellig enzo met haar hebt, zou ik er lekker mee doorgaan!

Liefs Anoniema.


Reageer