Ik heb mn gevoelens opgebiecht.

  • 23 October 2023
  • 5 reacties
  • 117 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1

Hey!!

 

Oke dus ik moet eventjes wat kwijt.

Het is op dit moment 23:22. Ik kan niet slapen. Dus ik zat door fotos heen the scrollen toen ik een selfie van haar tegenkwam. 

 

Ik wist gewoon dat Ik mn gevoelens moest uiten. Maar ik ben vrijwel zeker dat ik diep in de friendzone terecht kom.

 

Ik heb op snap gestuurd, ze slaapt al. Dus ik wil gwn slapen en morgen ochtend de gevolgen van mijn stomme gevoelens  op me nemen.

 

Ik ben bang. Ik heb me in een jaar al niet zo gestressed om een meisje. En ik denk gewoon dat ik mn goede vriendschap kapot heb gemaakt.

 

Als jullie willen kan ik updaten. Maar ik denk niet dat iemand daar interesse in heeft..

Dankje voor het lezen.

 

Groetjes,

Jelle


5 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Heb je al reactie gekregen? Ik ben er nu best wel nieuwsgierig naar. 

Ik snap wel dat het best stressvol kan zijn om je emoties aan iemand te uiten. Het is ook iets heel persoonlijks. Maar je kan nooit weten wat er gebeurt als je het nooit vraagt. 

Reputatie 5
Badge +1

Heyy @Lamp.ie 

Ik heb vanochtend een antwoord gekregen.
Er is niks uit gekomen maar we blijven wel vrienden. 
Ik ben wel blij dat ik niet de vriendschap heb verloren en ben ook wel trots op mezelf dat ik het heb gedaan aangezien ik moeite heb met mn gevoelens uiten.
 

Reputatie 4
Badge +2

soms is jongens veel te bang terwijl er niks is. je moet niet bang zijn gewoon zeggen beter dan gestress

Reputatie 5
Badge +1

Hey @Gokus 

precies, ik voel me nu gwn veel beter en ik praat gwn nog normaal met haar.

Beetje off topic, maar is jouw profiel foto guts van berserk? Viel me gwn op haha

Reputatie 7
Badge +9

Awh lol ik had een paar uur geleden nog een hele paragraaf op jouw oude topic gereageerd 😅

Jammer dat er niks uit is gekomen, maar heel fijn dat je de vriendschap niet kwijt bent!! Gebeurt vgm niet heel vaak. En je moet hartstikke trots zijn op jezelf, je gevoelens opbiechten is niet iets makkelijks! 

Groetjes!!

Reageer