Skip to main content
Vraag

ik heb misschien een crush

• April 16, 2025
  • 1 reactie
  • 55 Bekeken

lovegood
Forum|alt.badge.img+4

Hoiiiii

Ik heb nu een vriendin als gewoon vrienden en laatst hadden we afgesproken en ze had het warm en deed haar trui uit. Ik vondt dat echt bijzonder sexy of aantrekkelijk ofzo. Ik ben nog nooit eerder verliefd geweest. 

Ook krijg ik soms iets van vlinders in mijn buik als ik bij haar ben en ik denk veel aan haar, maar dat laatste kan ook komen omdat er vriendinnen zijn. Ik had ook een keer dat ik gewoon heel graag aan haar wou zitten.

Is dit een crush en ben ik dan lesbisch of bi?

Of niet?

1 reactie

Forum|alt.badge.img

Hoi ​@lovegood ,

Ik zou het nog iets langer in de gaten houden en eventueel een dagboek beginnen waarin je dingen schrijft als jij een dag bij haar bent geweest zodat je kan bekijken wat je voelt en dit (als je wilt😉) ook aan een voor jou vertrouwd persoon laten zien die jou kan helpen❤️

Voor nu zou het wel kunnen…. Maar dat is niks om je eigen voor te schamen hoor!! 

Misschien kun je er een keer een gesprekje over voeren met je vriendin en dan zo van: “heb jij al een vriendje gehad?” of “ weet jij al op welk geslacht je valt?”  en stel zij valt op meiden en jij zodra je er achter komt ook? Hebben julie als jullie willen vk en staan jullie (als vriendinnen sowieso ook al!!!) samen sterker jn de schoenen omdat je iemand hebt om mee te praten!! Over je gevoelens hiervoor!

Liefs, ​@Anoniem_meisje2012 💞💞💕💕