Ik heb mijn vriendin al 2 weken niet kunnen zien.

  • 23 April 2021
  • 2 reacties
  • 54 Bekeken

Badge

Ik heb dus zins kort een vriendin gekregen. Ze zit bij mij in de klas maar sinds corona hebben we elkaar eigenlijk niet meer gezien, omdat we op andere dagen naar school gaan. Maar ik heb dus online verkering gevraagd en ze zei ja , dat is allemaal heel leuk enzo maar nu zit ik te twijfelen . Want sinds die dag heeft ze eigenlijk steeds minder contact gehad , sterker nog ze heeft mij nooit geappd ( behalve voor antwoorden van huiswerk) maar al het appen kwam van mij. Later heb ik dit na laten checken en het bleek dat ze gewoon veel stress heeft. Niet zo heel erg dus maar nu is het vakantie en ik heb geprobeerd eindelijk na meer dan 1 week aftespreken , maar ze heeft steeds weer wat anders. De ene keer naar haar oma de andere keer naar een vriendin . En ze appt me nog steeds nooit. Ik vroeg me af of dit gewoon ongeluk is , of dat ze altijd het zo druk blijft hebben. Want in dat geval maar ik het zeker uit. Maar wat denken jullie dat verstandig is , en is dit normaal?


2 reacties

Hey,

Hoelang hebben jullie al verkering? Zo te lezen gaat het een beetje om een eenzijdige relatie. Weten jullie zeker dat jullie elkaar daadwerkelijk leuk vinden of heeft ze ja gezegd voor de vorm?

In principe vind ik dat je vriend(in) niet altijd boven je vrienden staat, maar je vindt elkaar (in principe) wel gewoon leuk en je zit ik een relatie dus daar mag ook best wat aandacht naartoe, iets wat zij dus niet doet.

Nu kunnen er meerdere dingen aan de hand zijn. Ik verwacht een van de volgende twee:

  1. Ze heeft het daadwerkelijk te druk en veel stress. In dit geval is het belangrijk dat je haar steunt en veel praat enzo.
  2. Ze ziet jullie relatie eigenlijk niet zitten/neemt jullie relatie niet zo serieus. In dit geval is het beter uit elkaar te gaan want het moet van beide kanten komen.

Hoe sta jij tegenover jullie relatie? Ben jij verliefd? Probeer ‘orde op te zaken te stellen’. Een goede manier hiervoor is simpelweg praten, bespreek hoe jullie in de relatie staan en hoe jullie verder willen. Succes!

Reputatie 3
Badge +2

Ik zou zeggen praat erover met je vriendin, maar als je twijfelt kan je het beter uitmaken. Zo hou je jezelf en de ander niet voor de gek.

Reageer