Vraag

ik heb me eerste crush op een meisje

  • 18 September 2022
  • 2 reacties
  • 58 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Hi ik ben een meisje en bi en heb me eerste crush op een andere meisje ik heb wel eerdere crushen gehad maar die waren op jongen allemaal maar het meisje waar ik nu op ben zit in me tafel groepje en zij is denk ik hetero want ze heeft al met een andere jongen als het goed is wat moet ik doen 


2 reacties

Badge

Het beste wat je kan doen is eerst echt zeker zijn van je gevoelens! Het kan best dat je je voelt alsof je een crush hebt omdat je voelt dat dit moet, omdat ze conventioneel aantrekkelijk is! 

Ik weet niet of jij al uit de kast bent in je vrienden groep/bij dit meisje, in het geval van niet zou ik dit eerst vertellen aan haar in ieder geval! 

Als je wel al uit de kast ben raad ik aan dat je haar je gevoelens vertelt, Dring niet op dat je een relatie wil, aangezien ze misschien haar eigen gevoelens na je confessie even op wen rijtje wil zetten.

Zoals ik zei, leg je gevoelens uit en maak duidelijk dat alhoewel je een relatie wil, je het kan accepteren als ze hetero is en het toch wou zeggen!

Als ze hetero is of gewoon zich niet hetzelfde voelt is het waarschijnlijk alsnog fijn dat ze weet hoe jij je voelt, sinds mensen die verliefd zijn zich nog weleens een beetje raar gedragen(:

Reputatie 7
Badge +9

Bedankt ik weet niet precies wie weet dat ik bi ben maar ik keek wel of ik echt op haar ben en als ik echt op haar ben ga ik denk ik eerst op iemand anders die ik vertrouw vertellen gewoon om te kijken hoe er gereageerd wordt daarna ga ik kijken wanneer zij alleen is en dan ga ik het zeggen

Reageer