Vraag

ik heb jullie hulp nodig!!!

  • 7 December 2020
  • 5 reacties
  • 99 Bekeken

Badge

3 jaar geleden heb ik aan een jongen verteld dat ik hem leuk vind. (Hij gaf als reactie dat hij zich zelf nog te jong vond om zulke keuzes te maken) 

 

Nou 3 jaren later werkt hij bij een supermarkt in mijn wijk waar ik vaak mijn boodschappen doe terwijl, bij zijn wijk een supermarkt op loopafstand is.

Laastst deed ik mijn boodschappen en ik zag hem naar mijn kijken wanneer ik fruit aan het wegen was, voordat ik naar de kassa wilde lopen zag ik hem tegenover mij hij was aan het lopen met zijn trolly en hij bleef me aankijken en hij keek niet weg en ik bleef hem ook steeds aankijken.

 

Hij is van het weekend jarig en ik doe mijn boodschappen ook in het weekend en hij werkt dan ook in het weekend en ik wil hem graag feliciteren maar is het to much om hem een verjaardags kaart te geven? 
 

En waarom denken jullie dat hij steeds naar me kijkt?

 

En hoe zouden jullie reageren als jij hem was wanneer ik het kaartje aan hem geef?

Ik hoor het graag van jullie oh en ik ben een jongen ook hoop ik op spoedig raad.

 

Het is echt fk spannend!!! 


5 reacties

Hey,

Je hebt iig zijn aandacht dus dat is een goed teken lijkt mij. Verder zou ik gewoon een kaartje geven. Het is altijd leuk om iets te krijgen en te weten dat iemand aan je denkt. Denk maar aan hoe jij het zou vinden als hij jou een kaartje zou geven voor zijn verjaardag.

Spannend blijft het, daar kan ik weinig aan doen voor je en verder ben ik ook niet heel goed in dit soort dingen (als er echt iets moet gebeuren dan, van tevoren weet ik het wel).
Suc6 J8j8

Hey

Eh... Iemand langdurig aankijken kan meerdere redenen hebben. Persoonlijk zou ik iemand ook aankijken die ik lange tijd niet heb gezien/niet zoveel contact mee heb gehad en vooral als het laaste echte contact een soort 'relatiegesprek' was. Het hoeft dus niet te zijn wat jij waarschijnlijk hoopt dat het is, en ik wil dat je dat begrijpt. Verder kan je hem wel feliciteren, een kaartje erbij is misschien een beetje too much, maar aan de andere kant is het ook weer heel aardig. Hangt er een beetje van af wat je er mee wilt bereiken. Als je 3 jaar later nogsteeds deze persoon ziet zitten is een kaartje opzich een goed idee: het is of je weg naar binnen of je schrikt de persoon heel erg af en je weet dat je het nu echt uit je hoofd moet zetten. 

Badge

@Angovis hey

 

ik wil hem ook niet afschrikken.

 

hoeveel procent kans denk je dat dat kan gebeuren.

 

Maar wat zou jij doen wel of geen kaartje geven.

 

Ik ben wel nog op hem verliefd, maar ik wil tot op heden geen relatie want dat vind ik nog veel te snel gaan 

Badge

Heeft iemand anders op het forum nog raad??

 

Zou super aardig zijn😁.

@Angovis hey

 

ik wil hem ook niet afschrikken.

 

hoeveel procent kans denk je dat dat kan gebeuren. Geen idee, verschilt per persoon. Ik zeg alleen dat er kans is

 

Maar wat zou jij doen wel of geen kaartje geven. Ik zou geen kaartje geven, maar vooral omdat (zie beneden) 

 

Ik ben wel nog op hem verliefd, maar ik wil tot op heden geen relatie want dat vind ik nog veel te snel gaan ik niet na 3 jaar nog 'verliefd' op iemand ben. Ik vindt het eigenlijk bijzonder dat jij dat nog wel bent. Maar als je geen relatie wilt, moet je vooral niet te ver gaan, dus ook geen kaartje geven. Als je geen relatie wilt, moet je ee ook overheen gaan. Bedenk wat je wilt. Je kan moeilijk 'verliefd' zijn na zo'n lange tijd maar geen relatie willen, het is het één of het ander. 

 

Reageer