Skip to main content

lang verhaal...het begon twee maanden geleden…

ik had mijn laatste les tot 16:30 op een vrijdag. We waren de laatste klas die nog les had en er waren geen docenten meer op school. De leraar wouw mij na de les spreken over mijn cijfers.  Hij had het over de stof en blablabla. ik moest even meelopen naar een kamertje achter het lokaal. Het was helemaal aan de achterkant van de school.  Hij bleef praten over de stof en dat ik mijn best moest doen. Het klonk gwn normaal.  Hij maakte opeens een (het leek wel een geheim) luik open bij de grond. Er was een trap. daar lagen de (zogenaamde) oefenboekjes. Ik liep zonder iets te denken achter hem aan. Het leek een kelder met stoelen en tafels en stellingen enzo. Hij maakte het luik dicht. En hij dwong me het te doen. eeerst vond ik het vies (het was mijn eerste keer) maar daarna super leuk en lekker. We hebben het een uur gedaan. Hij zei op het einde dat ik goed me best had gedaan tijdens de (bijles). Hij vroeg of ik elke week (bijles) wouw. Ikwas eigenlijk nog in shock en ik zei ja. we hebben het een paar weken elke week gedaan. een maand geleden vroeg die of ik het elke dag wilde. Sinds dien doen we het met elkaar elke dag voor school.  Wat moet ik doen??? Ik vind het lekker maar idkk/...Ik ben btw 12 en ik zit in de eerstee

We hebben het trouwens ook een keer in de douche gadaan van school...mag dit?


Nee dit mag niet. Je moet hier mee stoppen. Je docent kan ook echt in de problemen komen hierdoor. Het zou goed zijn als je dit met iemand bespreekt.


Is het slecht als je '’het'’ elke dag doet?
 


Het principe niet. Het feit dat dat met je docent is wel. Je kan het beter met iemand van je eigen leeftijd doen.


Heyy

 

Het is niet oké dat je dit met je docent doet. Het is namelijk strafbaar als een volwassene met een minderjarige seks heeft. Je moet hier dus ook echt wel mee stoppen. Je docent kan hierdoor namelijk wel flink in de problemen komen,

 

Ook zou ik hier met iemand over gaan praten.

 

Groetjes van mij.


Heyyy

 

Stop hiermee! Het kan zo zijn dat je het lekker vind maar uiteindelijk zal dit voor alleen maar problemen zorgen. Probeer het op een rustige manier tegen je docent te zeggen en als hij dan doorgaat praat met iemand. Als je denkt dat het je later dwars gaat zitten ga dan naar een psycholoog of iets. Maar je moet hier mee stoppen! Dit kan fout aflopen voor jullie beide


Hey @anonieme jongen 12 

 

Je mag op dit forum geen contact/persoonsgegevens uitwisselen. 
 

6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

Zorg ervoor dat je anoniem bent op het forum. Plaats geen foto’s van personen en geef alleen je gebruikersnaam, niet je echte naam. Post nooit persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, e-mailadres, de naam van je school of je sociale mediaprofiel waardoor andere forumgebruikers je kunnen herkennen.

 

7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Het uitwisselen van contactgegevens en dating van forumleden via het forum van De Kindertelefoon is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum. Ook het forum als chat gebruiken is niet toegestaan.

 


De forum regels kan je hieronder teruglezen.

 

 

Groetjes van mij.


Reageer