lang verhaal...het begon twee maanden geleden…
ik had mijn laatste les tot 16:30 op een vrijdag. We waren de laatste klas die nog les had en er waren geen docenten meer op school. De leraar wouw mij na de les spreken over mijn cijfers. Hij had het over de stof en blablabla. ik moest even meelopen naar een kamertje achter het lokaal. Het was helemaal aan de achterkant van de school. Hij bleef praten over de stof en dat ik mijn best moest doen. Het klonk gwn normaal. Hij maakte opeens een (het leek wel een geheim) luik open bij de grond. Er was een trap. daar lagen de (zogenaamde) oefenboekjes. Ik liep zonder iets te denken achter hem aan. Het leek een kelder met stoelen en tafels en stellingen enzo. Hij maakte het luik dicht. En hij dwong me het te doen. eeerst vond ik het vies (het was mijn eerste keer) maar daarna super leuk en lekker. We hebben het een uur gedaan. Hij zei op het einde dat ik goed me best had gedaan tijdens de (bijles). Hij vroeg of ik elke week (bijles) wouw. Ikwas eigenlijk nog in shock en ik zei ja. we hebben het een paar weken elke week gedaan. een maand geleden vroeg die of ik het elke dag wilde. Sinds dien doen we het met elkaar elke dag voor school. Wat moet ik doen??? Ik vind het lekker maar idkk/...Ik ben btw 12 en ik zit in de eerstee