Skip to main content

Hoii!

Ik heb het een beetje moeilijk. Ik heb namelijk anderhalf jaar met iemand online een relatie gehad (geen zorgen, hij is echt, het is confirmed). Helaas ging het uit vanwege de afstand…

Hij komt over 2,5 jaar naar Nederland dus dan is het mogelijk dat we weer bij elkaar komen :)

Ik mis hem heel erg en ik weet dat ik niks aan de situatie kan veranderen.

Het is alleen wel zo dat hij een nieuwe vriendin heeft, die wel dicht bij hem woont.
Ik wil het niet opgeven (het is sowieso niet alsof ik allemaal guys voor me in de rij heb staan ofzo dont worry)
Maar soms doet het gewoon teveel pijn.

Ik weet dat hun relatie echt niet altijd even goed gaat en ik weet dat het gemeen is maar ik kan niet wachten tot het uitgaat.

Ik heb gewoon iemand nodig die me support en hyped ookal is dit bijna onmogelijk om voor te vragen gezien de situatie

Kusjesssss van mij

hee, wel vervelend dat hij al een nieuwe vriendin heeft. En ik snap dat dit je pijn doet. Maar ik hoop ook dat jij ook een leuk vriendje krijgt in de tussen tijd. En ik zou niet wachten tot dat van hem uit is. Positief blijven is sws het beste. En wie weet gaat het later toch uit tussen hem en dat meisje.  

ik hoop dat je hier aan wat hebt:) 

Hee wat vervelend dat je relatie is uitgegaan.. Ik zou @F.xxx zijn/haar/hun adviezen opvolgen. 

I sent you a big hug x 

Liefs 

Anoniem789 

Reageer