Skip to main content

HELP mijn broers vrienden komen wel is langs( ik ben 14 over 1 maand 15) En een daar van ik noem hem even Daan laats kwamen ze ook weer is langs en ik ga dr altijd bij zitten want ze mogen mij gwn en het is gewoon gezellig enzo altijd (Daan is 19 btw) en gister avond waren ze er weer en de hele avond lagen Daan en ik lagen naast elkaar op onze bank onder een deken en hij hield de hele tijd me hand vast enzo en als ik hem even weg trok om wat te pakken pakt hem als ik klaar was gelijk weer vast en hij is leuk enzo en ik denk dat hij me ook leuk vind want hij kijkt en lacht dan ook de hele tijd Maar kan dit want we zijn wel 4 jaar verschil maar mij maakt het niet uit

wat vinden jullie?

ik zou vooral eerst checken of hij ook echt verloefd op jou is. daarna zou ik vooral naar jezelf kijken of dit slim is. je weet nooit zomaar iemands doel. en je wilt vervelende momenten ontwijken.


ik zou vooral eerst checken of hij ook echt verloefd op jou is. daarna zou ik vooral naar jezelf kijken of dit slim is. je weet nooit zomaar iemands doel. en je wilt vervelende momenten ontwijken.

Hij is altijd erg lief en respectvol naar mij dus daar maak ik mijn geen zorgen over


Een vriendin van mij heeft nu ook met een 19 jarige en ze is 14. Alleen iedereen vind t niet perse appart maar wel dat ze moet oppassen. Uiteindelijk bepaal je zelf van wie je houd. Check het wel ff bij je ouders of ze het oke vinden. En 1 nadeel: Als je seks wilt kan het strafbaar zijn voor “Daan” dan.


Een vriendin van mij heeft nu ook met een 19 jarige en ze is 14. Alleen iedereen vind t niet perse appart maar wel dat ze moet oppassen. Uiteindelijk bepaal je zelf van wie je houd. Check het wel ff bij je ouders of ze het oke vinden. En 1 nadeel: Als je seks wilt kan het strafbaar zijn voor “Daan” dan.

haha! gegroomed!


Heel eerlijk: 19 jarige zijn aan het eind van de pubertijd. 14 en 15 jarigen zijn net pas begonnen. Dus ik vind het verschil in ontwikkeling iets te groot. Ik ben zelf 18 en veel van mn leeftijdsgenoten zouden ook niet met een meid van 15. Meestal doen zulke types het omdat het makkelijk is, veel meiden vallen op wat oudere ervaren jongens. Heb niet echt respect voor zulke types, lijken wel chimos.


ik zou gewoon doen wat voor jou het beste voelt. en pas op jezelf


Reageer