Ik heb dus nu de snap van een meisje die ik leuk vind, alleen weet ik niet wat ik moet sturen, heeft iemand tips?
Ligt er een beetje aan hoe goed je haar kent. Je kan snaps sturen met gewoon dingen die je doet, daar kan ze dan vragen over stellen. Je kan ook gewoon een gesprek starten en dingen over haar te weten komen, hopelijk vraagt ze ook dingen terug (dan zou het kunnen dat ze geïntreseerd is!!!)
Probeer niet al te opdringerig over te komen, niet blijven pushen als ze telkens droog antwoord
Ik denk dat het zo wel moet lukken, succes en veel plezier!!
Oké, als je de snap van een meisje hebt die je leuk vindt, moet je gewoon een beetje relaxed zijn. Stuur iets simpels, zoals “Hey, hoe gaat het?” of iets wat je laatst samen hebt meegemaakt of over gepraat hebt. Je hoeft niet meteen iets heel groots te sturen, gewoon een casual begin.
Als je echt twijfelt, kan je het ook eerst even in notities typen, zoals ik zelf ook vaak doe, en dan pas kopiëren naar snap. Zorg dat je niet te veel druk legt op jezelf – wees gewoon jezelf en probeer een gesprek op gang te brengen zonder te veel na te denken.
De kans is groot dat ze binnen een paar minuten reageert, en het gesprek volgt vaak vanzelf. Het belangrijkste is dat je het gewoon doet – je hoeft niet bang te zijn dat ze het raar vindt. En als het gesprek niet meteen lekker loopt, is dat ook niet erg, dan weet je waar je aan toe bent!
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.