Hey 4maand geleden heb ik tips gevraagd omdat ik verliefd was/ben op mijn beste vriend.
Ik heb dat jem dus eindelijk verteld maar ik kwam erachter dat jij al een vriendin heeft het was even een shock want hij had me nooit vertelt dat hij een vriendin heeft maar get wss niet ongemakkelijk tussen ons dus alles verliep goed
Een beetje later zat ik in de studie met een paar vrienden want mijn leerkracgt was ziek 1 van die vriendinnen neemt mijn laptop en ik zat op snap en ze wist dat mijn beste vriend mijn crush was/is en ze stuurt via mij naar hem van 'i love you' enzo en geef me een kans dusja ze deed dat vokr de grap maar ik was te laat om het te verwijderen en hij had die berichten dus gezien en nu hij dacht dus dat kk dat was en ik zee sa ben ik nie da was die vriendin ( ik ga geen namen noemen) en ik leg dus het verhaal uit en hij zei ok das nie goed wat er gebeurd is en ik zei nee kben al na mvr geweest omda da moest van mn ouders. En hij zei ok maar sinds die skipt hij mijn berichten en het is denk ik ongemakkelijk tussen ons ikweet het nie meer. Ik denk niet dat hij me gelooft
Wat kan ik doen om hem uit mijn hoofd te zetten heeft iemand tips?