Skip to main content

Hoi!!!

 

Ik heb dus tegen mijn hele klas gelogen… Iedereen had uit mijn klas dus al verkering, en ik wilde dus heel graag ook verkering. Want ik word gepest dat ik geen vrienden heb enzo, alleen ik vind mijn hele leven al iemand heel erg leuk. We zien elkaar elke week tijdens voetballen. Ik ga bijna naar de middelbare school, en de halve klas gaat naar een school en zij ook… Ik voelde me al de hele tijd schuldig. Ik weet dus niet wat ik moet doen. Als ik bijvoorbeeld nu zeg tegen mijn hele klas van, dat ik heb gelogen, word ik echt vermoord en gaan ze dat sws op tiktok zetten. Dus dat is geen optie. Ik wil haar ook wel verkering vragen nu, alleen weet ik niet hoe, en ik ben bang dat ze nee gaat zeggen en dan komen de kinderen uit mijn klas daar achter. Ik voel me echt zo schuldig. Ik wil het heel graag doen, maar als ze dan nee zegt, komen kinderen uit mijn klas daar achter. Zou ik haar verkering vragen, en zoja, hoe?  En als ze dan nee zegt, gaat ze het wrs tegen iedereen doorvertellen op voetbal. Ik ben echt bang en ik kan echt niet slapen. Maar wat moet ik nu doen?

Hoii @rekenmachientje 

Ik zou als ik jou was eerst wat meer met haar omgaan, en een beetje close worden (als je dat natuurlijk nog niet bent) en als jullie echt veel samen afspreken/kletsen/appen dan is het misschien tijd dat je haar verkering gaat vragen, maar als je denkt dat ze het snel doorverteld als ze nee zegt, dan zou ik dat nog niet te vroeg doen. Als je dan verkering met haar hebt, kun je gewoon tegen je klas zeggen dat zij het al die tijd was en dan weten hun ook niet dat je had gelogen.

Ik wens je iig nog veel succes en P.S. ik hoop dat het pesten snel overgaat als je naar de middelbare gaat en een nieuwe klas krijgt (dat was bij mij ook dus het komt goed!!) Liefs J.S_4321


Reageer