Vraag

ik heb even hulp nodig

  • 23 July 2023
  • 10 reacties
  • 119 Bekeken

Badge

Hoi allemaal. Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen, ik begin wel bij het begin. 
 

ik ben een 13- jarige meid. En had/heb een online vriendin, we waren al zo’n 3 maanden vriendinnen en toen (lang verhaal, maar niet echt nuttig nu) kregen we een relatie. 
 

ik heb oprecht nog nooit zoveel van iemand gehouden, als van haar. En jullie kunnen nu denken dat zal wel meevallen, maar ik meen het serieus. Ik zag oprecht een toekomst met ons 2en. 

we hebben al een aantal x gepland om elkaar irl te zien. (Even voor de duidelijkheid, we hebben al gefactimed, dus ik weet dat het geen catfish is) 

toen wouden haar ouders haar telefoon controleren.. omdat ze er vaak op zat… (haar ouders, wisten niet dat wij iets hebben/hadden, omdat ze (net als mijn ouders btw) heel erg homofobisch zijn) 

 

en de eerst x zagen ze niks, geen ‘spoor’ van mij… maar gister, liet ze me opeens op gezien staan, ik snapte er niks van. En ongeveer 5 uur later kreeg ik een appje terug, van haar moeder. Ze zou haar telefoonnummer en e-mailadres veranderen… zodat wij niet meer kunnen praten. Haar moeder heeft ook mijn telefoonnummer verwijderd uit haar telefoon.. het punt is dat we niet meer kunnen praten, ik ken haar nieuwe nummer niet, zij kent mijn nummer & e-mail adress niet uit haar hoofd, en.. ik ben kapot. Ik kan niet slapen, eet niks, en weet echt niet wat ik moet doen. 

Ik kan geen steun krijgen bij mn vriendinnen en vrienden omdat ze het allemaal onzin vinden dat ik ook op meisjes val. Mn ouders weten het niet eens, en zijn ook homofobisch.. 

 

ik weet niet precies waarom ik dit schrijf, maar misschien heeft er iemand een tip? Ofzo? En dan het liefst een tip hoe ik weer met haar kan praten..? 
 

ik weet trouwens niet precies waar ze woont, maar het is sws 1 tot 2 uur rijden… dus ik kan niet naar haar toe.. ook wegens het feit dat ik alleen weet in welke stad ze woont… 

 

En… vinden jullie eigelijk dat het nu uit is? 
 

sorry als dit rommlig is opgeschreven, ik heb mn best gedaan het zo duidelijk mogelijk te laten klinken


10 reacties

Badge

Zou er iemand tijd en zin hebben om te reageren? Of ben ik nu te ongeduldig 

Hey, 

Zou er iemand tijd en zin hebben om te reageren? Of ben ik nu te ongeduldig 

Je bent in mijn ogen inderdaad te ongeduldig, maar goed!

 

Als je ouders homofobisch zijn, is zo’n relatie ook niet altijd handig. Zoals het er nu naar uitziet is het uit en gaat het je ook niet lukken om weer contact te krijgen. Ik heb ook geen tips over hoe het je wel zou lukken. 

Probeer wel te gaan slapen en gewoon te eten. Je gaat je niet beter voelen door niet te slapen en niks te eten! 

Hopelijk hebben andere beter advies voor je! (minder bot misschien (: )

Adios!

Ook in de check, dus nog effe geduld! 

Reputatie 7
Badge +17

Alsjullie echt geen enkele manier hebben om met elkaar in contact te komen houdt het wel op ben ik bang. Ik zou daar zo ook geen oplossing voor weten.

Ik snap wel dat het nu heel kut voelt maar dat gevoel gaat echt wel weer over. En probeer idd wel zoveel mogelijk gewoon te eten en te slapen (is nu ff lastig I know).

Sterkte

Reputatie 4
Badge +3

tja dats kut , ken je geen andere social media accounts van dr? je kan haar meschien zoeken via insta,tiktok,facebook of iets anders zoals dat maarja voor de rest zou er dan niks anders aan te doen zijn.

en probeer gwn nog voor jezelf te zorgen meid , komt echt wel goed met je alleen je moet t niet al erger voor jezelf maken dan dat het al is (ik spreek uit ervaring) als je gewoon goed voor jezelf zorgt en even op jezelf gaat focussen dan gaat het wel sneller weer goed (natuurlijk mag je je er wel kut over voelen maar laat t niet je hele mood en leven beheersen)

Badge

@OnbekendeAnnoniem dankjewel voor je reactie. Sorry dat ik te ongeduldig was, 

Hey, 

Als je ouders homofobisch zijn, is zo’n relatie ook niet altijd handig.

Trouwens Bedoel je hiermee dat ik maar niet op meisjes moet vallen? Want daar kan ik niks aan doen he… maar oke, bedankt dat je een reactie hebt achtergelaten.. 

 

@tim16 ik denk eerlijk gezegd niet dat het gevoel weer over gaat. Maar oke, ook jij bedankt voor je reactie..

 

@Rattie nee, we hebben allebei nogal strenge ouders en hebben al die social media niet.. we hebben elkaar dan ook op een rate manier leren kennen, maar oke, dat doet er niet toe.. dankje voor je reactie.

Hi. Dat je dit gevoel hebt is helemaal prima en logisch! En je "zijn" is ook helemaal goed, fijn en lief!  Wees jij gewoon lekker jezelf toch?  Dit probleem is idd ingewikkeld. Ik kan ook zo geen oplossing bedenken. Je hebt dus ook geen mail of echt adres? 

Maar dat je dit voor haar voelt is niks mis mee en heel normaal, lief en menselijk! Dikke hug voor jou! 

Sjammetje xxxx 

@Someone_  miscommunicatie denk ik, ik bedoelde eigenlijk dat je dan misschien iets langer moet wachten ofzo. Niet dat je geen relatie aan moet gaan. Maar dat via online dan niet echt handig is. Mijn uitleg is nog steeds k*t, of niet? Naja, wat hij zei, bedoelde ik i.i.g niet!

Reputatie 4
Badge +3

@OnbekendeAnnoniem dankjewel voor je reactie. Sorry dat ik te ongeduldig was, 

Hey, 

Als je ouders homofobisch zijn, is zo’n relatie ook niet altijd handig.

Trouwens Bedoel je hiermee dat ik maar niet op meisjes moet vallen? Want daar kan ik niks aan doen he… maar oke, bedankt dat je een reactie hebt achtergelaten.. 

 

@tim16 ik denk eerlijk gezegd niet dat het gevoel weer over gaat. Maar oke, ook jij bedankt voor je reactie..

 

@Rattie nee, we hebben allebei nogal strenge ouders en hebben al die social media niet.. we hebben elkaar dan ook op een rate manier leren kennen, maar oke, dat doet er niet toe.. dankje voor je reactie.

tja dan houd t op meid , vrij weinig wat je dan nog kan doen ;,)

Badge

@Sjammetje nee.. geen mail / echt adres. Ik weet wel op welke school ze zit maar daar kan ik niet zoveel mee… En dankje, ik probeer mezelf zo goed mogelijk te zijn. 
 

@OnbekendeAnnoniem oh. Oke, sorry dan lag het aan mij. En ik snap wel wat je bedoelt hoor.. online daten is gewoon niet handig… maar als je iemand nou echt heel leuk vind, houd het je niet echt tegen of het online is of niet… snapje? En het is geen k*t uitleg hoor. 

Reageer