Hoi allemaal. Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen, ik begin wel bij het begin.
ik ben een 13- jarige meid. En had/heb een online vriendin, we waren al zo’n 3 maanden vriendinnen en toen (lang verhaal, maar niet echt nuttig nu) kregen we een relatie.
ik heb oprecht nog nooit zoveel van iemand gehouden, als van haar. En jullie kunnen nu denken dat zal wel meevallen, maar ik meen het serieus. Ik zag oprecht een toekomst met ons 2en.
we hebben al een aantal x gepland om elkaar irl te zien. (Even voor de duidelijkheid, we hebben al gefactimed, dus ik weet dat het geen catfish is)
toen wouden haar ouders haar telefoon controleren.. omdat ze er vaak op zat… (haar ouders, wisten niet dat wij iets hebben/hadden, omdat ze (net als mijn ouders btw) heel erg homofobisch zijn)
en de eerst x zagen ze niks, geen ‘spoor’ van mij… maar gister, liet ze me opeens op gezien staan, ik snapte er niks van. En ongeveer 5 uur later kreeg ik een appje terug, van haar moeder. Ze zou haar telefoonnummer en e-mailadres veranderen… zodat wij niet meer kunnen praten. Haar moeder heeft ook mijn telefoonnummer verwijderd uit haar telefoon.. het punt is dat we niet meer kunnen praten, ik ken haar nieuwe nummer niet, zij kent mijn nummer & e-mail adress niet uit haar hoofd, en.. ik ben kapot. Ik kan niet slapen, eet niks, en weet echt niet wat ik moet doen.
Ik kan geen steun krijgen bij mn vriendinnen en vrienden omdat ze het allemaal onzin vinden dat ik ook op meisjes val. Mn ouders weten het niet eens, en zijn ook homofobisch..
ik weet niet precies waarom ik dit schrijf, maar misschien heeft er iemand een tip? Ofzo? En dan het liefst een tip hoe ik weer met haar kan praten..?
ik weet trouwens niet precies waar ze woont, maar het is sws 1 tot 2 uur rijden… dus ik kan niet naar haar toe.. ook wegens het feit dat ik alleen weet in welke stad ze woont…
En… vinden jullie eigelijk dat het nu uit is?
sorry als dit rommlig is opgeschreven, ik heb mn best gedaan het zo duidelijk mogelijk te laten klinken