Vraag

ik heb een vriendje maar ik vind ook een ander meisje leuk

  • 9 December 2020
  • 5 reacties
  • 168 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Oke zo we beginnen hier, ik heb een vriendje hij is heel Lief en aardig alleen hij doet niet veel met mij, ik ben altijd degene die vraagt of we kunnen facetimen en soms negeerd hij mijn appjes zelf, hij praat nooit zo veel met me op school meer (ja we zitten toevallig op dezelfde school)maar we houden nog wel handjes als we samen zijn of fietsen enzo. Alleen ik heb dus ook een crush op een ander meisje (ik ben omnisexual, dus gender maakt voor mij niet uit maar ik heb wel voorkeuren bij de genders) en ik vind haar ook echt heel leuk!! We appen veel en zei vind mij dus ook leuk:)

ik voel me verschillend verliefd bij beide van hun, bij de jongen hebben we allebij verschillende interessen maar we hebben het wel altijdgezellig, ookal raten we niet zo vel, ik wil wel met hem kussen of naar bed later.

met het meisje voel ik niet zo veel sexueel aangetrokken, wel kussen maar naar bed.. idk met sommige meiden wel maar met haar niet zo veel

nu weet ik dus niet wat ik moet doen uitmaken en pauzeren, aanlaten, of o]uitmaken en met het meisje daten? Ik weet het echt niet, help!


5 reacties

Hoi lieve @YG_7,

Je zit nu waarschijnlijk in de puberteit. Tijdens deze fase ga je je snel aangetrokken voelen tot bepaalde personen. Ook ga je denken aan onder andere relaties, seks, zoenen etc. Dit is erg normaal en daarom snap ik je verwarring. Je bent nog aan het ‘experimenteren’. 
Ik zou eerst even goed nadenken over wie je nou echt leuker vind. Vreemd gaan kan namelijk echt niet! Daarom moet je dus een keuze gaan maken. Dit zal waarschijnlijk lastig zijn, maar volg je hart en luister naar je hersenen. Doe wat goed voelt. Denk niet alleen aan het zoenen en aan de seks, maar juist bij wie je je fijn voelt en met wie je meer lol hebt. Dit is het belangrijkste. 
Na jou verhaal gelezen te hebben klinkt de relatie die je nu hebt met de jongen niet echt bepaald gezellig. Jullie doen bijna geen leuke dingen en alles moet via jou kant komen. Natuurlijk hoef je het daarom niet meteen uit te maken, maar stel een deze vraag: zou het met het meisje leuker en gezelliger zijn? 
De beslissing die je moet nemen is erg lastig en kan je niet van de een op de andere dag zo even maken. Je moet hier dus goed over nadenken. Hier kan ik je helaas niet bij helpen. Slaap er een nachtje over en dan komt het vast wel goed. Doe wat het beste voelt. Heel veel succes!

soyeonx ♡

Hey,

Dat is een lastig probleem zeg! Ik denk dat soyeonx je al een goed advies heeft gegeven. Het enige wat ik nog toe te voegen heb is: weet je zeker dat je verliefd bent op beide? Voel je niet meer een sterke vriendschap naar een van hun? Het kan natuurlijk wel dat je verliefd bent op 2 personen, dat heb ik zelf ook gehad. En dan weet ik ook niet hoe je moet kiezen maar het komt vast goed.

J8j8

Aangezien je zelf eigenlijk al aangeeft niet helemaal te weten hoe je qua relatie erin staat met je vriendje op het moment omdat het niet helemaal geweldig is, en ook omdat je een meisje leuk vindt maar niet helemaal weet op wat voor manier, is mijn oprechte advies het volgende:

Maak het uit met je vriendje, maar neem geen relatie met het meisje 

Waarom ik denk dat dit het beste is? Vooral omdat je het gewoon niet weet nu, en om er voor jezelf wel achter te komen moet je van een afstandje bekijken wat je jou echt wilt en nodig hebt, dat gaat makkelijker single. Verder is dit ook het meest fair voor je vriendje, want hoe is het om een relatie te hebben waar de ander, jij, bezig is met een ander in zn hoofd? 

Badge

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon


Handen vasthouden tijdens fietsen is niet handig kan je van chrashen

Ik denk dat je beter met dat meisje kunt gaan praten of dingen doen als gewone vrienden. Over je vriendje weet ik het niet, maar ik denk dat je sowieso met seks en zo beter kunt wachten tot je getrouwd bent.

Reageer