Oke zo we beginnen hier, ik heb een vriendje hij is heel Lief en aardig alleen hij doet niet veel met mij, ik ben altijd degene die vraagt of we kunnen facetimen en soms negeerd hij mijn appjes zelf, hij praat nooit zo veel met me op school meer (ja we zitten toevallig op dezelfde school)maar we houden nog wel handjes als we samen zijn of fietsen enzo. Alleen ik heb dus ook een crush op een ander meisje (ik ben omnisexual, dus gender maakt voor mij niet uit maar ik heb wel voorkeuren bij de genders) en ik vind haar ook echt heel leuk!! We appen veel en zei vind mij dus ook leuk:)
ik voel me verschillend verliefd bij beide van hun, bij de jongen hebben we allebij verschillende interessen maar we hebben het wel altijdgezellig, ookal raten we niet zo vel, ik wil wel met hem kussen of naar bed later.
met het meisje voel ik niet zo veel sexueel aangetrokken, wel kussen maar naar bed.. idk met sommige meiden wel maar met haar niet zo veel
nu weet ik dus niet wat ik moet doen uitmaken en pauzeren, aanlaten, of o]uitmaken en met het meisje daten? Ik weet het echt niet, help!