Skip to main content

Ik heb een tokkie muziek smaak volgens vrienden 🤣

• November 7, 2025
  • 7 reacties
  • 51 Bekeken

anoniempje_0355
Forum|alt.badge.img+2

Ik luister best graag muziek echt heel veel, als je nu een nummer zou opnoemen heb ik hem zeker al gehoord zoveel luister ik naar muziek. Maar vrienden vinden techno/hardcore dus echt tokkie muziek. Mr k vindt van ni het is eigenlijk gwn perfect voor woede of mensen die introvert zijn. Iedereen heeft zijn eigen smaak mr dan hoeft het ni perse tokkie te zijn toch?!

7 reacties

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 7, 2025

Niks van aantrekken. Ik ben helemaal gek van punk, echt hardcore punk uit de 80s en 90s.  Bijna iedereen die ik ken vind dat teringherrie. Ik heb ook vrienden die naar techno luisteren en dat zijn zeker geen tokkies. 

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • November 7, 2025

Ja iedereen heeft z'n eigen smaak, dat is ook hartstikke oké hoor🙂

Ikzelf hou eigenlijk niet echt van muziek maar sommige liedjes uit anime zijn wel leuk of ik hoor weleens iets in een film wat ik daarna zovaak herhaal 🫣🫣

xxx liefs Yusa 

DnDlover
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • November 7, 2025

Iedereen zijn eigen smaak, ik luister bijvoorbeeld bijna alleen maar game OST’s. Maar ik zag ook dat je had gezegd dat je de meeste liedjes wel zou herkennen als ze opgenoemd zouden worden, maar geld dat dan alleen voor techno en hardcore of echt voor alle stijlen?

anoniempje_0355
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 9, 2025

@ja_ppie Dankje!!

*onnodige quote verwijdert door de KT*

anoniempje_0355
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 9, 2025

Iedereen zijn eigen smaak, ik luister bijvoorbeeld bijna alleen maar game OST’s. Maar ik zag ook dat je had gezegd dat je de meeste liedjes wel zou herkennen als ze opgenoemd zouden worden, maar geld dat dan alleen voor techno en hardcore of echt voor alle stijlen?

Niet alle genre's maar wel heel veel!

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 9, 2025

Niks van aantrekken! Iedereen heeft zijn eigen smaak! Ik luister bijv. naar artiesten zoals 6arelyhuman, asteria en van die liedjes gebaseerd op een serie/game. Dusssssssss blijf gewoon lekker luisteren want je kan niks doen aan de smaak die je hebt!

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • November 10, 2025

Iedereen heeft een eigen muzieksmaak, en dat is helemaal okee. Ikzelf luister ook naar hardstyle en verder luister ik naar experimentele elektronische muziek uit de jaren ‘50.