Hoii,
Ik heb nu dus al bijna 6 maanden een partner, en in het begin was ik ook echt heel erg verliefd. Maar het is nu al bijna 6 maanden en we hebben nogsteeds niet gezoend of iets, en ik ben bang dat ik niet meer verliefd op hun ben …
Ik had meer dan een jaar een crush, en toen besloot ik om het eindelijk te vragen en het antwoord was dus ja, maar we doen niets "relatie" achtigs behalve handen vasthouden en iets closer zijn. We hebben nog nooit gezoend of iets en ik vindt dit dus best jammer…
Tegelijkertijd denk ik dat ik iemand van mijn sport leuk begin te vinden, maar weet dit niet zeker. Hij is echt aardig en vroeg vorige week mn snap en die heeft hij nu dus ook gekregen van mij (gewoon vriendschappelijk, ik dacht er toen nie echt over na)
Maar ja dat dus. En er is nog een probleem: mijn partner zit dus sinds dit schooljaar bij mij in de klas, en dit gaat wss tot mn eindexamen zo zijn. Al onze vrienden van school zijn ook hetzelfde... En opeens gingen hun heel veel praten met iemand die we op een event hadden ontmoet, en daar praten ze dus meer mee dan met mij (op whatsapp)
Sorry voor het lange bericht some advice please!!
Ano_niempjeXx