Vraag

ik heb een partner maar weet niet of ik nog verliefd ben.. :(

  • 3 December 2023
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

Hoii,

Ik heb nu dus al bijna 6 maanden een partner, en in het begin was ik ook echt heel erg verliefd. Maar het is nu al bijna 6 maanden en we hebben nogsteeds niet gezoend of iets, en ik ben bang dat ik niet meer verliefd op hun ben …

Ik had meer dan een jaar een crush, en toen besloot ik om het eindelijk te vragen en het antwoord was dus ja, maar we doen niets "relatie" achtigs behalve handen vasthouden en iets closer zijn. We hebben nog nooit gezoend of iets en ik vindt dit dus best jammer…

Tegelijkertijd denk ik dat ik iemand van mijn sport leuk begin te vinden, maar weet dit niet zeker. Hij is echt aardig en vroeg vorige week mn snap en die heeft hij nu dus ook gekregen van mij (gewoon vriendschappelijk, ik dacht er toen nie echt over na)

Maar ja dat dus. En er is nog een probleem: mijn partner zit dus sinds dit schooljaar bij mij in de klas, en dit gaat wss tot mn eindexamen zo zijn. Al onze vrienden van school zijn ook hetzelfde... En opeens gingen hun heel veel praten met iemand die we op een event hadden ontmoet, en daar praten ze dus meer mee dan met mij (op whatsapp)

Sorry voor het lange bericht :] some advice please!!

Ano_niempjeXx


2 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Ik zou het erover hebben met je partner. Geef aan dat je door hebt dat jullie niet echt veel stelletjes gedoe doen en dat je er behoefte aan hebt. Ook zou ik eerlijk zijn over hoe je misschien de relatie niet zo ziet zitten en bang bent dat hun dat ook ervaren (omdat ze zo veel appen met iemand anders en omdat jij denkt op iemand anders verliefd te worden). 

Als je gewoon eerlijk bent en rustig aangeeft hoe je je voelt moet het echt goed komen. Het kan ongemakkelijk worden maar als je gewoon normaal doet en probeert alles zo goed mogelijk te laten verlopen hoeft het niet verkeerd te gaan. En zelfs al zouden jullie tot het examen bij elkaar ik de klas zitten, als je de relatie op een goede manier eindigt en er niks echt miss gaat in de relatie is het echt oke. 

Reputatie 6
Badge +5

Als je maar duidelijk communiceert tegenover je partner, hoop ik dat hen het begrijpt! Als je gewoon rustig uitlegt dat je minder gevoelens heb en dat je een crush op iemand anders ontwikkelt, dan kan hen dat even verwerken enzo. Je hoeft het niet als een koude douche over hen heen te gooien, want dan blijft het daarna heel awkward, maar als je het goed uitlegt en vriendschappelijk uit elkaar gaat (of je relatie open gooit, sorry? Ik ben een genius muhaha), blijf je vrienden en is het niet awkward. Hopelijk.

 

Groeten van (je single) Cody

Reageer