Skip to main content

ik heb een online lief in Noorwegen ouders weten het niet

• June 16, 2025
  • 8 reacties
  • 152 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi Ik weet niet hoe ik moet beginnen maar probeer het toch. Ik ben een jongen van 14 bijna 15 ik ben bisexueel en ben samen met iemand. Maar het probleem is hij is van Noorwegen. En ik vindt hel zo leuk ik heb hem online ontmoet we hebben gepraat en uiteindelijk heb ik eerlijk geweest en gezegt dat ik hem leuk vindt. En hij zei dat hij me ook wel leuk vindt en we zijn een relatie gestart .maar mijn ouders weten het niet en ik wil het ze vertellen maar ik weet niet echt hoe. Dat ik bisexueel ben weten ze ook niet maar dat is het probleem niet. Want mijn ouders respecteren mij daar in ze vinden het niet erg als ik homo, gay of bisexueel ben. Ik heb een goede band met mijn familie en ik weet niet wat ik moet doen agezien mijn lief een Noor is en ik hem echt heel leuk vindt . Want dan zou ik later want het liefst kom ik naar hem maar dan ben ik ver van mijn familie. Maar het ding  is waar ik het meest tips voor kan gebruiken is het vertellen aan mijn ouders dus tips zijn welkom en alvast bedankt 

8 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 17, 2025

Numero 1 zorg dat het geen cayfish is want dat gebeurt vaak online heel vaak en dan er gewoon voor gaan het gaat Ju lukken 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • June 17, 2025

Is dat niet moeilijk, een relatie hebben met iemand die je nog nooit in het echt ontmoet hebt?

Grote dromen
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • June 17, 2025

@Anoniem2010 10 

Zoals hier boven al staat , let op.Het is zeer lastig om met iemand samen te zijn die je nog nooit echt ontmoet hebt.Makkelijker gezegd als gedaan maar eerst afspreken voor je iets met iemand begint.Deze reacties komen misschien wat hard binnen maar wij willen je beschermen maar als je er gelukkig bij bent moet je dit zeker doen

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 17, 2025

Bedankt voor de reacties! Maar ik kan zeker nog tips gebruiken voor over het vertellen. Ik ben zeker dat het geen catfish is want ik heb hem op discord ontmoet. En we hadden paar gemeenschappelijke servers die voor onder de 18 zijn dus ik ben zeker dat hij echt is wie hij zegt dat hij is . En ik heb ook al zijn snap dus dat is zeker. En via daar zag ik al dat hij  idd echt in Noorwegen woont. En ik heb Gewoon heel veel stress om het te vertellen. Want ik weet je komt dat niet vaak tegen dat je iemand van Noorwegen ofzo ontmoet en dan een koppel wordt maar ja ik ben zeker over de relatie.

Grote dromen
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • June 18, 2025

Hey ,

Niet dat we volledig twijfelen maar ik zou toch echt wel oppassen, discord is niet altijd veilig.Het is niet omdat hij in Noorwegen woont en dat je zijn snap hebt dat hij direct echt is.Over het vertellen aan je ouders ja wat kunnen we zeggen, gewoon vertellen

Forum|alt.badge.img+1

ik heb een inzicht die je misschien kan helpen/inspireren 

mijn zus heeft al ruim 3 jaar een vriendje uit Zwitserland. Ik zie dat het soms lastig voor hen kan zijn om elkaar te zien enzo. Maar als een van hen vrij is koopt diegene altijd een vliegticket naar de ander en ze doen er echt alles aan elkaar zoveel mogelijk te zien. (al gaat school en uni wel voor natuurlijk) ik kan er altijd veel bewondering voor opbrengen en denk dat deze long distance ook wel laat zien hoe sterk hun relatie is. inmiddels heeft ze de plannen in de toekomst daar ook echt te gaan wonen en een gezin te stichten 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • June 19, 2025

Ik denk dat je hem eerst in het echt moet ontmoeten en zien of het ook dan nog klikt tussen jullie vóór je iets aan je ouders vertelt.  Denk je dat je in je eentje naar Noorwegen mag gaan in de vakantie?

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 19, 2025

ik heb een inzicht die je misschien kan helpen/inspireren 

mijn zus heeft al ruim 3 jaar een vriendje uit Zwitserland. Ik zie dat het soms lastig voor hen kan zijn om elkaar te zien enzo. Maar als een van hen vrij is koopt diegene altijd een vliegticket naar de ander en ze doen er echt alles aan elkaar zoveel mogelijk te zien. (al gaat school en uni wel voor natuurlijk) ik kan er altijd veel bewondering voor opbrengen en denk dat deze long distance ook wel laat zien hoe sterk hun relatie is. inmiddels heeft ze de plannen in de toekomst daar ook echt te gaan wonen en een gezin te stichten 

Bedankt voor de reacties het fijt dat er wel nog mensen zijn helpt me wel bvb wat ​@anoniempje77778888  zegt dat je zus dat ook heeft dat ze iemand in een ander land ontmoet heeft. Maar voor mij is het nog geen optie om naar Noorwegen te rijzen ik ben 14  dus dat is nog niet echt mogelijk maar opzich vanaf mijn 19 ofzo kan ik het wel doen denk ik? Maar nu op mijn leeftijd is het uiteraard geen optie om alleen op een vliegtuig en al te gaan wat ​@Diana  voorstelde. En mijn ouders willen dat Zoezo niet. Ik mag zelf nog niet alleen op stap omdat ze te bezorgt zijn en het is nu eenmaal tegenwoordig niet perse veilig om alleen op straat te Zaan dus waarom dan alleen al het vliegtuig nemen? En ik een kleine beperking waardoor ik ietsjes minder zelfstandig ben maar uiteindelijk komt alles wel het gaat gewoon trager en soms moeilijker. Maar toch bedankt voor de tips als  er nog iemand er heeft zeg ze gerust!