Vraag

Ik heb een forum crush

  • 12 March 2022
  • 82 reacties
  • 1333 Bekeken

Reputatie 7
Badge +19

Hallo meerdere mensen weten dat @zelle is verdwenen van het forum ik heb respect voor haar en de andere mensen @Zelle heeft mij gevraagd om haar forum crush te openbaren en Zelle is bang dat het niet wederzijds is @Zelle haar crush is:

@Sano07 ik wil hem oproepen om hier een reactie op te geven. Ik hoop het beste voor je @Zelle en we missen je groot respect van mij


Dit topic is gesloten

82 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Ik wil @wilhelmavemela  bedanken voor de topic. Echt bedankt, maar ik heb al een echte crush en dat blijft . Dus ik denk dat ik Sano wel vergeet. Maar toch super bedankt !!!

 

Zelle

Reputatie 7
Badge +19

Graag gedaan dat doe ik voor een vriendin als jij.😊

Wilhelmavemela.

Reputatie 3
Badge

ben ik de enige of vind ik die forum relaties een beetje raar?

Reputatie 7
Badge +19

Nee hoor denk het niet ik snap je wel. Het is anders en ook niet handig. Ik kan het niet zo goed uitleggen maar ik begrijp jou en mezelf wel.

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +19

Check komt zo.

Wilhelmavemela.

Hey lieverds pas op dit soort topics mogen niet meer. Met forum crush als thema. Ze zijn vanmiddag geloof ik gesloten en er stond bij dat het niet meer was toegestaan. Dus breng jezelf niet in problemen :)  

Sanny xxxxx 

Reputatie 6
Badge +5

Hoi, 

We zien dat topics over dit onderwerp teveel uitnodigen tot chatten. Dit topic wordt gesloten, nieuwe topics over dit onderwerp zijn niet meer toegestaan. Zie forumregel7: chatten op het forum is niet toegestaan.

Vragen hierover kun je stellen in ‘Over De Kindertelefoon ’.

Groetjes, 

Renske (De Kindertelefoon)