Vraag

Ik heb een forum crush

  • 12 March 2022
  • 82 reacties
  • 1333 Bekeken

Reputatie 7
Badge +19

Hallo meerdere mensen weten dat @zelle is verdwenen van het forum ik heb respect voor haar en de andere mensen @Zelle heeft mij gevraagd om haar forum crush te openbaren en Zelle is bang dat het niet wederzijds is @Zelle haar crush is:

@Sano07 ik wil hem oproepen om hier een reactie op te geven. Ik hoop het beste voor je @Zelle en we missen je groot respect van mij


Dit topic is gesloten

82 reacties

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Ik begrijp dat je niet verliefd bent op Sano07, het gaat mij meer om het principe.

Ik ben blij voor je dat Julian12 en jij elkaar wel leuk vinden.

 

Je moet doen wat goed voelt en als je van een ander persoon op dit forum een goed gevoel krijgt, houdt dan vooral contact met elkaar. Maar houdt ook in je achterhoofd dat je elkaar nooit face-to-face gaat ontmoeten.

Ik probeer niet jullie contact te verbreken, ik probeer je een realitycheck te geven.

Groeten van mij.

Reputatie 7
Badge +19

@anoniemmus Dat begrijp ik volkomen en ik denk er ook steeds aan maar hij is zo lief dat ik hem niet los kan laten. Als jij ooit een forum crush krijgt zal je me helemaal snappen.

Ja hoor check

Doe er mee wat je wilt, het is niet onaardig bedoeld.

Groeten van mij.

Reputatie 7
Badge +19

Ja hoor check

Doe er mee wat je wilt, het is niet onaardig bedoeld.

Groeten van mij.

Weet ik dat staat ook in mijn bericht dat gecheckt wordt.

Reputatie 7
Badge +3

@wilhelmavemela 

Wieweet zien jij en @Julian12 elkaar wel ergens!
Contact opnemen met elkaar is echt niet zo lastig. Ik heb nu ook contact met een paar andere forumleden.

Groetjes,

Wereld

@wilhelmavemela

Wieweet zien jij en @Julian12 elkaar wel ergens!
Contact opnemen met elkaar is echt niet zo lastig. Ik heb nu ook contact met een paar andere forumleden.

Groetjes,

Wereld

Ja. Ik had ooit ook ruim 2 jaar geleden contact met een andere forummer. Omdat iemand anders een chatplatform had geadverteerd haha. De moderatie is compleet achterhaald op dit forum.

Reputatie 7
Badge +19

@wilhelmavemela

Wieweet zien jij en @Julian12 elkaar wel ergens!
Contact opnemen met elkaar is echt niet zo lastig. Ik heb nu ook contact met een paar andere forumleden.

Groetjes,

Wereld

Ahis gelukt ik moet wachten tot maandag:( ik heb geen sn dus ik ga via een vriendin proberen contact te leggen met wie hebben mensen allemaal contact? Graag een overzicht

Reputatie 7
Badge +3

@wilhelmavemela

Wieweet zien jij en @Julian12 elkaar wel ergens!
Contact opnemen met elkaar is echt niet zo lastig. Ik heb nu ook contact met een paar andere forumleden.

Groetjes,

Wereld

Ahis gelukt ik moet wachten tot maandag:( ik heb geen sn dus ik ga via een vriendin proberen contact te leggen met wie hebben mensen allemaal contact? Graag een overzicht

Ik heb contact met:

@Ikke13 

@Y_xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx 

————

@Eenmeisje004 (nog niet, maar krijg ik binnenkort van Y_xxxxx doorgespeeld)

@MCES  (nog niet, maar krijg ik binnenkort van Y_xxxxx doorgespeeld)

Reputatie 7
Badge +3

@wilhelmavemela

Wieweet zien jij en @Julian12 elkaar wel ergens!
Contact opnemen met elkaar is echt niet zo lastig. Ik heb nu ook contact met een paar andere forumleden.

Groetjes,

Wereld

Ahis gelukt ik moet wachten tot maandag:( ik heb geen sn dus ik ga via een vriendin proberen contact te leggen met wie hebben mensen allemaal contact? Graag een overzicht

@wilhelmavemela 

Als je het doet, wees echt heel voorzichtig dat je vertelt over dit forum, want dat kan heel negatief uitpakken.

Reputatie 7
Badge +19

@wilhelmavemela

Wieweet zien jij en @Julian12 elkaar wel ergens!
Contact opnemen met elkaar is echt niet zo lastig. Ik heb nu ook contact met een paar andere forumleden.

Groetjes,

Wereld

Ahis gelukt ik moet wachten tot maandag:( ik heb geen sn dus ik ga via een vriendin proberen contact te leggen met wie hebben mensen allemaal contact? Graag een overzicht

@wilhelmavemela

Als je het doet, wees echt heel voorzichtig dat je vertelt over dit forum, want dat kan heel negatief uitpakken.

Ja doe ik mijn vriendin weet al dat ik op een forum zit en daar vrienden en een crush hebt en ze heeft belooft niks uit te zoeken en ja ik doe voorzichtig. En zeis heel aardig

Reputatie 7
Badge +9

Hallo!!

Sorry voor mn late reactie. Ik heb niet echt op het forum gekeken, ivm met corona en de staking natuurlijk.

Ik weet niet echt hoe ik hierop moet reageren, het maakt me wel blij. Iemand verliefd op je, ondanks dat diegene je echt kent? En het is ook de 1e keer dat iemand een crush op me heeft.

Ik zag @Zelle erg vaak op het Forum en ze was echt geweldig. Ik zou haar het liefst beter willen kennen, want ik ken haar niet zo goed. Ik vond haar echt aardig. Maar ze heeft het Forum al verlaten, dus hoe moet dat dan?

Groetjes, Sano07
 

Reputatie 7
Badge +3

@Sano07 

Bedankt voor je reactie.

Volgens mij heeft Zelle in haar laatste reactie gezegd dat ze terugkomt. 

Jammer dat je net te laat reageerde.

Groetjes van Wereld

Reputatie 7
Badge +19

@Sano07 
Als ze dit leest komt ze echt wel terug voor jou ik zit nu keihard te gillen want er gaat hopelijk een nieuw setje ontstaan jeeej

Hallo!!

Sorry voor mn late reactie. Ik heb niet echt op het forum gekeken, ivm met corona en de staking natuurlijk.

Ik weet niet echt hoe ik hierop moet reageren, het maakt me wel blij. Iemand verliefd op je, ondanks dat diegene je echt kent? En het is ook de 1e keer dat iemand een crush op me heeft.

Ik zag @Zelle erg vaak op het Forum en ze was echt geweldig. Ik zou haar het liefst beter willen kennen, want ik ken haar niet zo goed. Ik vond haar echt aardig. Maar ze heeft het Forum al verlaten, dus hoe moet dat dan?

Groetjes, Sano07
 

Als ze dit leest komt ze echt wel terug voor jou ik zit nu keihard te gillen want er gaat hopelijk een nieuw setje ontstaan jeeej

Ik hoop het haha. Forum-relaties zijn een hit tegenwoordig lol. Misschien moet ik ook maar voor een forum-vriendinnetje gaan :joy::joy:

 

Reputatie 7
Badge +4

Komt het niet juist heel gesloten dan over aangezien mensen dan van elkaar zijn? Ach ja wie had je in gedachten dan @TheMightySlayer?
 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo!!

Sorry voor mn late reactie. Ik heb niet echt op het forum gekeken, ivm met corona en de staking natuurlijk.

Ik weet niet echt hoe ik hierop moet reageren, het maakt me wel blij. Iemand verliefd op je, ondanks dat diegene je echt kent? En het is ook de 1e keer dat iemand een crush op me heeft.

Ik zag @Zelle erg vaak op het Forum en ze was echt geweldig. Ik zou haar het liefst beter willen kennen, want ik ken haar niet zo goed. Ik vond haar echt aardig. Maar ze heeft het Forum al verlaten, dus hoe moet dat dan?

Groetjes, Sano07
 

Als ze dit leest komt ze echt wel terug voor jou ik zit nu keihard te gillen want er gaat hopelijk een nieuw setje ontstaan jeeej

Ik hoop het haha. Forum-relaties zijn een hit tegenwoordig lol. Misschien moet ik ook maar voor een forum-vriendinnetje gaan :joy::joy:

 

Haha moet ik wel om lachen en net als @DaVinci Zegt wie had je in gedachten? ;)

Komt het niet juist heel gesloten dan over aangezien mensen dan van elkaar zijn? Ach ja wie had je in gedachten dan @TheMightySlayer?
 

 

Ik heb een aantal online relaties gehad. En daarbij was er niet echt sprake van geslotenheid ten opzichte van andere mensen. Al was dat dan niet op het forum maar was het in een game. En op dc. 

Ik heb niemand in gedachten eigenlijk op dit moment to be honest.

Reputatie 7
Badge +19

Jammer zou lachen zijn geweest. Misschien iemand van het moderatie team lol;) ik plaag je maar sorry was grapje

Jammer zou lachen zijn geweest. Misschien iemand van het moderatie team lol;)

Ja, maar misschien vind ik ooit op het forum nog een leuk meisje waarop ik een crush krijg. Zou voor het eerst zijn in de bijna 2,5 jaar dat ik op het forum zit.

Misschien iemand van het moderatie team lol;) ik plaag je maar sorry was grapje

Lmao haha.

 

 

Reputatie 7
Badge +19

Wat betekent Lmao? En ik hoop het voor je dat je gelukkig kan worden met iemand

Reputatie 7
Badge +14

Laughing my ass off (letterlijk vertaald: mijn kont eraf lachen) figuurlijk vertaald: super hard lachen. 
xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +19

Leuk dat jullie erom kunnen lachen ik wist niet of hij goed viel en juist omdat @TheMightySlayer  Zo een hekel aan het moderatie team heeft moest ik even jullie aan het lachen maken @Eenmeisje004 Bedankt voor de uitleg

Wat is hier eigenlijk gebeurd ????

@wilhelmavemela ???

Reputatie 7
Badge +19

Wat is hier eigenlijk gebeurd ????

@wilhelmavemela ???

Ik kwam hier met de bedoeling om mijn problemen kwijt te kunnen en mensen te helpen. Toen werd ik onverwachts verliefd op iemand van hier namelijk: @Julian12 En toevallig werd @Julian12 Die tijd ook onverwachts verliefd op: mij.

Alleen het kan niet maar we houden van elkaar.

Reputatie 7
Badge +19

En @Zelle is weg gegaan zij had ook een forum crush en ik en een geband persoon wisten wie. in dit topic heb ik haar crush geopenbaard. Lees @Sano07