Skip to main content

Hallo,

Ik ben 14 en ik heb fix met iemand die bijna 16 is. We hebben al dates gehad. Teminste dat denk ik.… ik vind hem al best leuk.

Hij had dus een feestje en er waren jongens en meisjes. Ze hadden allemaal best wat gedronken vertelde hij. 2 dagen later vertelde hij dat hij een meisje gezoend had op het feest. Het zou ook kunnen dat ze dronken waren en het perongeluk ging. Hij deed er nogal stoer over en ik weet niet of het was om mij jaloers te maken of iets. Ik heb zelf nog nooit gezoend en het zou ook kunnen dat hij te oud voor me is en dat ik gewoon niks met hem moet nemen.

Misschien stel ik me gewoon aan, maar ik voel me best rot en weet nu niet wat ik moet doen of zeggen. Heeft er iemand tips?

Ik vind hem wel een beetje een fuckboy. Zeker als hij er stoer over doet.  Maar ik zou gewoon vragen wat hij denkt dat er tussen jullie is


Hi @Heyhoi1234 ,

Dat is lastig zeg! Uit de situatie is het moeilijk te halen of hij jou gewoon jaloers wilde maken of dat hij niet neigt naar een relatie. Uiteraard heb je al wat dates gehad, dus je hebt de mogelijkheid om dit een keer te bespreken als jullie samen zijn. Naar mijn mening is het slimste om dit aan te kaarten wanneer je aan hebt gegeven dat je hem leukt vindt, anders kom je misschien wat vervelend of jaloers over. Daarnaast weet je dan natuurlijk hoe hij erin staat. 

Dit is wel heeel spannend, dus dat hoeft ook niet in een keer meteen te gebeuren als je dat liever niet wilt. En als je helemaal niets deelt, is dat ook helemaal prima. Je mag zelf jouw keuzes maken 🙂.

Heel veel succes <3 

Liefs, Junia


Reageer