ik heb een crush op mijn broertjes bff wat moet ik doen?


Reputatie 1
Badge +1

ik ben all een half jaar op mijn broertjes besten friend ik weet niet wat ik moet zegen hij gaat nou emaal naar de midelbaren dit jaar. dus dan is hij weg en zie ik hem nooit meer op school en waarschijnlijk bijna nooit meer thuis (omdat hij bff’s is met mijn broertje) reageer AUB


24 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Een crush gaat vanzelf wel weer over. Ik zou me er niet te druk om maken. Je kan het hem ook gewoon zeggen natuurlijk.

Reputatie 1
Badge +1

het is niet zo makelijk

 

Reputatie 1
Badge +1

waarom moet je altijd zo negatief zijn tim alsof er niks aan de hand is

Reputatie 7
Badge +17

@Melody 867 lees ff al mijn andere reacties door en dan zul je zien dat ik niet negatief ben. Ik heb zelf zo vaak crushes gehad, en ja, die gaan vanzelf na een tijdje weer over. Vooral als je iemand nooit meer ziet.

Reputatie 1
Badge +1

dat heb ik gedaan tim

nou deels

I actuly dont care about it but you are making pepoel give upp on love and that is not ok

 

Reputatie 1
Badge +1

nu heb je ineens niet zo veel te zegen?

Reputatie 7
Badge +17

@Melody 867 Ik haalde 2 topics door elkaar. My mistake.

Reputatie 1
Badge +1

en wat betekent ff?

Reputatie 1
Badge +1

leeftijd maakt niet uit zolang je elkaar blij maakt

 

Reputatie 1
Badge +1

hoe oud ben jij anders

 

Reputatie 7
Badge +17

Dat klopt. In principe zou leeftijd niet uit moeten maken. Maar dat doet het wel.

Ik ben 16.

Reputatie 1
Badge +1

ok

 

Reputatie 1
Badge +1

ik 11 - 12

Reputatie 1
Badge +1

tim kunen we dit ergens anders bespreken?

Reputatie 7
Badge +17

Maar dit ging over de crush die jij hebt. Als je hem echt heel leuk vind zou ik het gewoon tegen hem zeggen.

Reputatie 1
Badge +1

i would very mutch apriciat that

 

Reputatie 1
Badge +1

becuse thise is no longer about that

 

Reputatie 1
Badge +1

i delete it hope that u did it

 

 

Reputatie 1
Badge +1

chat if u did it

 

Jeetje wàt is dit?

Als je een crush hebt kan je het altijd zeggen. Misschien heeft hij het ook wel op jou

Badge

zeg het gewoon tegen hem.

Reputatie 7
Badge +7

ik 11 - 12

Hoe kun je 11 én 12 tegelijk zijn?

Volgens mij moet je minimaal 12 jaar zijn voor het kindertelefoon forum. Wel kun je altijd chatten of bellen met vrijwilligers.

Reputatie 7
Badge +9

waarom moet je altijd zo negatief zijn tim alsof er niks aan de hand is

HEHHHH. Eff rustiiiuggg

Tim is letterlijk een van de beste forum leden hiero altijd hulpvol.!

Nah man als je zo praat dan ben jij dat.

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 2. Ga respectvol met elkaar om. en reacties zijn positief

 

@Melody 867 het is een tip, let op, komt tie hé…

Het is fijner als alles wat je wilt zeggen in 1 bericht plaatst en niet tig keer bericht na bericht, dit leest een beetje vervelend. En het is ook veel leuker als je aardig blijft want @tim16 probeert alleen maar te helpen, precies waar dit forum voor is bedoeld… En soms zijn de tips die je krijgt niet wat je misschien zelf had gehoopt, maar ja dan had je ook geen topic moeten starten.

Reageer