ik heb een crush op m’n 63 jarige gymdocent en ben zelf 14..

  • 31 January 2022
  • 3 reacties
  • 153 Bekeken

Badge

Ik heb het gevoel alsof ik echt verliefd op hem ben.. Hij is zo lief tegen mij… Hij is er altijd voor mij. Op een normale manier hoor, gewoon ‘vriendschappelijk’.. Maar ik vind hem zo knap.


3 reacties

Reputatie 2
Badge +1

 Ik denk dat het wel goed is dat je je docent tof vind, maar verliefd? Iedereen is wel eens verliefd op een docent denk ik dus dat is niet zo erg en gaat waarschijnlijk wel over en anders, tja geen idee wat anders. Nog ff een vraagje, hoe kan een 63 jaar oude man knap zijn?( kwil je nie beledigen ofzo gewoon vraagje)

Badge

Hoi,

Ergens snap ik dat als je docent aardig doet dat je drnkt dat hij het ook goed bedoelt. Maar kijk uit met de keuzens die je maakt misschien is hij helemaal niet zo aardig als het lijkt. Succes😙

Badge

 Ik denk dat het wel goed is dat je je docent tof vind, maar verliefd? Iedereen is wel eens verliefd op een docent denk ik dus dat is niet zo erg en gaat waarschijnlijk wel over en anders, tja geen idee wat anders. Nog ff een vraagje, hoe kan een 63 jaar oude man knap zijn?( kwil je nie beledigen ofzo gewoon vraagje)

Ja. Dat laatste vraag ik me ook af.. Ik weet het gewoon niet. Ik heb ‘seks’ dromen over hem…. Dus het is wel meer dan een Crush..

Reageer