Vraag

ik heb een crush op iemand en ik weet niet wat ze van mij vind

  • 9 July 2022
  • 3 reacties
  • 50 Bekeken

Badge

Oké ik heb dus een crush op iemand en ik ben 13 en zij is 13 (zover ik weet ) en ik heb dus een crush op haar en ik heb het gevoel dat ze ook wat van mij wilt (in vorm van verkering of dergelijk) maar ik zie haar alleen bij kunst en cultuur en ik zit wel bijna altijd bij haar in het groepje maar ik ben nooit alleen bij haar dus ik vind het Cringe als ik haar vraag in het bijzijn van haar vriendinnen (ik weet geneens of ze überhaupt verkering heeft (denk het niet ))dus…. Ik ben al wel van plan om het te vragen maar ik durf niet echt in het bijzijn van haar vriendinnen 


3 reacties

Wat je kan doen is praten met haar elkaar leren kennen en langzaam maar zeker meer privé vragen gaan stellen of ze een vriend wat voor relatie ze heeft ge had daarna ga je opletten of ze zich open steld naar je of ze relex is bij jou en of ze meer op je gaat letten dan kan je het vragen 

Reputatie 3
Badge +2

Kan je niet via via of via het opzoeken van haar naam of in volgerlijsten van haar vriendinnen achter haar nummer of snapnaam of insta naam komen

 

Of kijken of ze de insta van je school volgt in de volgers daarvan

Lukt dat?

Reputatie 2
Badge +1

Misschien kan je haar snap vragen en daar verder gaan en vragen of ze verkering heeft? Of je kan haar opzoeken als je pauze hebt.

Reageer