Skip to main content

ik heb een crush op een vriend van mij????

• July 10, 2025
  • 2 reacties
  • 81 Bekeken

sanne
Forum|alt.badge.img+1

hallooo, Ik( 13) heb een hele goede vriend van school (13), ik kan echt heel goed met hem om gaan, en dat is gewoon zo een soort vriendschap waar je gewoon echt heel blij mee bent om te hebben. We zitten allebei in de eerste en we ook al sinds brugklaskamp worden wij al gekoppelt als een stelletje, in het begin van het jaar was ik ook gewoon helemaal er tegen, en ik was het aan het ontkennen.

Maar de laatste tijd heb ik ook een klein voor moede dat ik misschien een crush op hem heb, want ik heb dingen zoals gewoon constant met hem willen zijn (het liefste breng ik tijd met hem door , maar nou ook weer niet zo dramatisch veel meer dan mijn normale vriendinnen.) Ik heb ook dat ik bijvoorbeeld vaak ook zijn status op teams check gewoon puur en alleen om te kijken of hij online is (Ik weet ok echt niet waarom ik dat alleen bij hem doe T-T), dan hebben we ook dat ik ook soms nog excuusjes probeer te maken o met hem te kletsen enz. ook een waarscheinlijk belangerijk detaill is dat hij een vriendin heeft, en hij heeft ook al een vriendin voor best lang, dus als ik hem leuk zou vinden, en hem zou vragen zou hij ongetwijfelt nee zeggen.

dan aan de andere kant vind ik dat ook wel weer fijn, want dan heb ik een beetje het vangnet dat hij mij niet echt leuk zou vinden, want ik het ook echt niet voor kunnen stellen dat wij bijvoorbeeld zouden kussen ofz. Maar het is ook niet alsof ik het echt heel erg zou vinden als ik een relatie met hem zou hebben, maar dat heb ik ok met al mijn andere vriendinnen  (en een crush op hun heb ik zeker niet). Aan de ene kant is mijn theorie dat ik hem leuk vind maar gewoon een klein beetje, MAAR ik heb dan ook weer een theorie dat ik hem gewoon heel aardig vind want de connectie van de vriendschap is gewoon heel diep, want het is zegmaar zo een vriendschap waarbij je elkaar een beetje leert kennen en na een paar maanden van vriendschap weet je in een keer alles over elkaar. zo een vriendschap waarbij je echt van die goede diepe gesprekken kan hebben. en ik denk dat ik dat dan weer leuk vind????? 

ik was gisteren ook met hem naar de kermis gegaan en we waren samen dus op allemaal van die hele hoge attracties gegaan, en bij een paar word je zo in een karretje gezet, en dan draait hij rond waardoor je tegen elkaar word geduwt, ik weet niet, ik vond die attracties heel leuk maar ook wel weer een beetje ongemakkelijk maar ook weer niet??? we waren dan ook weer op zo een hele hoge attracties gegaan, en daarbij heb ik hem ook de hele tijd mee gesleurt en voor veel van die hoge wilde hij eigenlijk niet maar ik had een overgehaalt. 

wij hebben dan ook wel weer zo een vriendschap waarbij je constant elkaar aan het plagen bent, maar dat is dan denkik ook gewoon weer vriendschappelijk. (denkik) 

er is dan ook misschien een kleine kans dat hij mij leuk vind (ookal heeft hij een vriendin) want hij had mij eerder al verteld dat hij ook iemand anders leuk vind ookal heeft hij een vriendin (dat was wel gezegd wie maar dat was niet mij) en hij zegt ook wel spul dat hij gwn heel blij is om mij t ontmoet hebben mr dat is ook voor mij zo en dat is denkik gwn hem di heel eerlijk is. 

EN DAN hebben we nog wat, hij ou misschien ook nog eens gay kunnen zijn, want hij is sws ook gwn best (heel erg) fruity  en mij broer (hij is gay btw) zegt ook zelf dat hij zo een gevoel heeft dat hij gay is en ik en al mijn vriendinnen die hem kennen zijn het er ook mee eens. dat kan je dat=n ook versterken omdat bijv. op valentijnsdag, is hij niets gaaan doen met zn vriendin (wtf EN niet eens een appje ofz btw ) en is hij in plaats van iets met zn vriendin doen ietd met mij gaan doen , MAAR geloof me HET WAS GEEN DATE, wij gamen vaak samen, en zn vader deed eenlan party toevallig op valentijns dag en hij nodigde mij dus uit o mee te doen. En een tijde daarna vroeg ik hem wrm hij nou niet eens een appje stuurde of bloemen kocht ofz en hij zei: '’eh, bloemen zjn duur, en waarom zou ik 5 euro spenderen aan bloemen voor iemand die ik maar 1 keer peer week zie'’ ( hij kent zn vriendin van duiken, en dat doet hij 1 keer per week)

ok.. ik heb misschien een BEEEETJE veel getypt…. ehm nou hoe dan ook als iemand mij kan helpen hel ALSJEBLIEFT ik snap er echt helemaal niets van T-T dit is allemaal zo verwarrend 

2 reacties

sinasappelbroodje
Forum|alt.badge.img+4

Je twijfelt zo veel met of je hem 'leuk' vind maar dat is gewoon een label die wij mensen er aan toegevoegd hebben, er is niet een officiele lijst met dingen die je moet hebben voordat je iemand echt leuk vind. Het maakt niet uit dat je mischien jezelf niet ziet met hem kussen enzo, maar dat kan ook iets zeggen over jou en niet perse over hem. Vindt je het leuk om met hem om te gaan? Ik denk dat je daaruit al de conclusie kan halen dat je hem leuk vind. 

Ja hij heeft een vriendin, maar wees realistisch: hij wilt 5 euro niet spenderen aan zn vriendin maar met jou naar de kermis gaan, en ja hij heeft mischien lang met haar een relatie MAAR ZE WAREN TOEN 12 natuurlijk is het niet sirieus. 

Ja mischien is hij gay, maar ik zou daar niet te veel zorgen over maken hoor, netzo goed vindt hij je ook leuk na wat ik heb gehoord

Veel plesier met hem :p

sanne
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • July 15, 2025

hey, dankjewel voor de reactie, ik heb er ook eens goed over na gedacht, en ik denk dat je wel gelijk hebt, dit hielp wel best veel serieus, dankjewel :)

Onnodige quotes verwijderd