Vraag

Ik heb een crush maar ik weet niet wat ik moet doen

  • 20 October 2021
  • 13 reacties
  • 118 Bekeken

Badge +1

Hoi allemaal, 

ik heb een sinds een paar weken een crush op een meisje in mijn klas, maar ik weet dus echt niet wat ik moet doen en hoe ik het aan moet pakken..

Ik vind haar echt heel leuk, maar ik betwijfel of ze mij ook leuk vind. Ik heb haar nog nooit echt gesproken, ze heeft me wel op Snap toegevoegd gister maar nog nooit wat gestuurd, ik stuur wel streaks naar haar maar zij niks terug, en nu heeft ze mijn snap al best lang niet geopend terwijl ze wel actief is op snap.

Ik weet niet wat ik moet doen, ik ben best ongemakkelijk en verlegen bij mensen die ik niet ken.. Een vriend van mij is wel bevriend met haar.. 
Heeft iemand tips? Want ik weet het echt niet.. Als je meer wilt weten is dat natuurlijk ook goed


13 reacties

Hoi IkHouVanKaas123,

Wat een leuke naam😂😂, oké daar gaat het niet over. Tja, ik heb geen idee of ze jou leuk vind. Maar als je dat wil ontdekken kan je misschien een keer met je vriend meelopen als hij naar haar toegaat op school? Dan kan je gewoon gaan praten met hun en eventueel haar beter leren kennen.

Misschien kan je vriend daarbij helpen? Dan moet hij wel weten dat je haar leuk vind.

Groetjes,

1anoniempje1

Badge +1

@1anoniempje1 Goeie tips, maar enige probleem is dat hij nooit naar haar toegaat als ik ook op school ben.. Dan is hij altijd met onze vriendengroep.

Hij weet trouwens niet dat ik haar leuk vind, hij kloot er wel mee zegmaar maar ik ontken het.. 

Reputatie 7
Badge +9

Misschien kun je met haar gaan praten

Badge +1

@Gekehenkie Ik denk dat ik inderdaad dat maar moet doen.. wordt nog wat 😅

Suc6, gewoon doen. En als het is gelukt. Vertel het.

Groetjes,

1anoniempje1

Badge +1

Toch durf ik het niet.. en morgen is de laatste dag school voor de vakantie dusja..

Anders wacht je gewoon tot na de vakantie, dan heb je genoeg tijd om er over na te denken hoe je gaat praten😃

Badge +1

Ik denk dat dat wel zal moeten, of er moet morgen nog echt iets leuks gebeuren.. ik laat het weten :)

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb deze week vakantie 

Volgende week moet ik weer naar school😭, maar IkHouVanKaas123, ik ben heel benieuwd of je het nog hebt gezegd.

Knuffels van mij

Badge +1

Alles heeft een beetje een andere wending gekregen vandaag..
In de grote pauze zat ik met vrienden, de ene is degene die bevriend is met haar en de ander zit ik mee in de klas en ben ik ook goed bevriend mee.
We zaten wat te kloten en degene die bevriend is met haar zat via mijn telefoon snaps te sturen naar allemaal mensen, en uiteindelijk ook naar mijn crush. Hij stuurde een foto met “grappig” filter van m’n andere vriend naar haar, maar ik stuurde daar zelf nog wel achteraan “Groetjes (naam van vriend)”, maar dat liep niet helemaal lekker en ze stuurde “Homos” terug en heeft me verwijderd. 
Ik denk dat mijn kansen nu best wel vergooid zijn, is er nog iets wat ik kan doen of moet ik het maar opgeven? Ik weet het niet.. het is nu in ieder geval vakantie dus komende week kan ik niks meer doen.

Hey IkHouVanKaas123,

Super naar dat het zo is gegaan. Op dit moment weet ik niet hoe ik je nog kan helpen. Ik zal er over na denken en wie weet komt er nog wat in me op.

Ik wens je een fijne vakantie en maak er wat van.

Groetjes,

1anoniempje1

Badge +1

Bedankt voor je hulp @1anoniempje1, ik hoop dat je binnenkort nog wat weet..

Mijn dag is nu helaas best wel goed verpest, lekker begin van de vakantie.

Ik hoor het wel :)

Reageer