Hey allemaal
Ik heb al 3 maanden een crush maar ik durf er nooit tegen te praten, ik ben bang voor haar reactie want vele kinderen van mijn school hebben slechte vooroordelen over dat meisje.
De eerste keer toen ik haar heb gezien op mijn nieuwe school werd ik er direct verliefd op, ik was zoooo blij.
Ik heb een probleem omdat ik er niet tegen durf te praten, omdat ik dus bang ben.
Ik probeer elke keer oogcontact te maken als ze in de buurt is, en ze kijkt me dan aan en dat vind ik echt leuk.
Elke keer als we oogcontact hebben, kijk ik meteen weg, ik weet echt niet waarom.
Ik heb er nog nooit tegen gepraat en ik ben bang om de eerste stap te zetten, het is zo eng.
Dat oogcontact warmt me helemaal op.
Ik heb er met mijn beste vriend over gepraat en hij zei dat ik haar moest laten omdat hij denkt dat ze me niet ziet staan, dus heb ik dat gedaan voor een dag, maar de volgende dag heb ik over haar gedroomd dat ze was gestruikeld toen ze me passeerde en dat ik haar opving en toen begonnen we te praten, maar dat was maar een droom.
Ik wil haar echt in mijn leven hebben, het maakt me zoo gelukkig als we oogcontact hebben.
Zou iemand me kunnen helpen hoe ik de eerste stap moet zetten? Alvast bedankt