Vraag

Ik heb een crush, hebben jullie tips?


Badge

Hallo allemaal !

Ik heb een crush op een meisje hier mijn verhaal hopelijk lezen jullie het en geven jullie wat tips alvast bedankt!

Ik ben vanaf dit schooljaar verliefd op een meisje die in een andere klas zit, we zitten allebei in de tweede klas alleen zij zit in sportklas en ik normale. We praten af en toe via snapchat maar in het echt heb ik zelden haar gesproken ze glimlacht naar me als ze me ziet. In de pauzes zit zij bij haar groepje/klas en ik bij de mijne, ik durf haar geen verkering te vragen want ik ben bang dat ze het gaat vertellen aan anderen. 2 maanden geleden vroeg ik of ze een relatie had en of ze verliefd was op iemand ze zij op beide vragen nee, ik zei wel dat ik op iemand verliefd was. Toen ze nee zei dacht ik dat het nooit meer zou lukken maar ik denk toch dat ze misschien mij toch wel ziet zitten. 

Ik wil haar misschien vragen of ze mij ook leuk vind alleen ik durf dat niet aan, omdat ik verlegen ben en het zelfvertrouwen niet heb.

Ik lees ook veel dat je haar moet vragen af te spreken of iets leuks te doen alleen ik durf dat niet te vragen. Eigenlijk wil ik nu al iets doen omdat ik elke dag aan haar moet denken en als dat zo door blijft gaan en er gebeurd niks dan voel ik me niet zo goed. Als je toch tot hier hebt gelezen,

Heb je tips voor mij ?

Alvast bedankt !

Groetjes

 


10 reacties

Badge +2

Hoi! Het sou best kunne deat je crush iemand leuk vind, maar misschien wist ze niet echt wat ze moest antwoorden, aangezien het waarschijnlijk een onverwachte vraag was. Probeer eersg met haar over gwn normale dingen soals school of sport ofz te praten.

Badge

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon 

Ik denk dat niet eigenlijk. ik heb best vaak met haar over andere dingen gepraat, en ik denk niet dat zij een andere jongen leuk vind.

 

Heb je nog andere tips ?

Bedankt dat je hebt geantwoord

Ik denk dat afspreken, ondanks je verlegenheid, toch wel de beste optie is. Bouw in ieder geval eerst een band op. Zo te lezen hebben jullie die wel online, maar probeer elkaar ook eens live te zien/spreken.

Ik heb het vermoeden dat je bang bent om afgewezen te worden en dat het uitkomt, dat is niet gek. Omdat zoveel mogelijk te voorkomen is het handiger om eerst aan te voelen hoe zij in jullie (vriendschappelijke) relatie staat. Jij wil uiteraard een stap verder, maar als zij dat duidelijk niet wil, kan je een afwijzing voorkomen.

Hoe dan ook, succes!

Badge

-onnodige quote verwijderd-

 

Bedankt voor je reactie,

 

Ik snap je helemaal, het probleem is dat ik helemaal niet met meisjes kan praten, ik weet dan niet meer wat ik moet zeggen en krijg het helemaal warm 😅. Wat zou ik nog kunnen doen, en hoe moet ik haar vragen om af te spreken en waar ? 

Ik snap je helemaal, het probleem is dat ik helemaal niet met meisjes kan praten, ik weet dan niet meer wat ik moet zeggen en krijg het helemaal warm 😅.

In je topic geef je aan dat jullie wel eens praten:

We praten af en toe via snapchat maar in het echt heb ik zelden haar gesproken ze glimlacht naar me als ze meziet. 

 Kan je dat niet simpelweg wat vaker doen? Kijk ik snap best in welke situatie je zit, been the done that, maar ik verwacht dat ze niet bijt. Als ze geen interesse in je heeft had ze je waarschijnlijk allang al genegeerd. Daarmee probeer ik niet te zeggen dat ze vast en zeker ook iets met jou wil, maar er is dan denk ik wel ruimte voor een vriendschap.

Het kan over van alles gaan: school, sport, hobby’s, huisdieren, etc. Wat je maar wil. Tuurlijk klinkt dit heel suf maar in de praktijk moet je het gewoon wat losser verpakken, helemaal als een gesprek loopt vast het echt niet ontzettend op wat je precies zegt.

Wat zou ik nog kunnen doen, en hoe moet ik haar vragen om af te spreken en waar ? 

Ik zou - zoals ik al zei - proberen vaker te praten, waar mogelijk ook een keer live. Qua afspreken is het misschien handig als je dat iets later doet, als je in de ‘flow’ van het vaker gesprekken zit. Nu staan jullie volgens mij nog redelijk los van elkaar omdat jullie weinig contact hebben.

Als dat meer wordt, dan kan je best opperen om een keer ergens af te spreken. Ik weet niet waar jij en/of zij woont - en dat hoef en mag ik ook helemaal niet weten - maar als je in de stad woont kan je bijvoorbeeld een keer gaan lunchen of winkelen. Gewoon in een dorp kan dat in principe ook, of wandelen. Of een andere activiteit, ik heb nu niet zulke goede ideeën en heb er ook geen ervaring mee maar doe eens gek. Don’t worry!

Badge

Ik snap je helemaal, het probleem is dat ik helemaal niet met meisjes kan praten, ik weet dan niet meer wat ik moet zeggen en krijg het helemaal warm 😅.

In je topic geef je aan dat jullie wel eens praten:

We praten af en toe via snapchat maar in het echt heb ik zelden haar gesproken ze glimlacht naar me als ze meziet. 

 Kan je dat niet simpelweg wat vaker doen? Kijk ik snap best in welke situatie je zit, been the done that, maar ik verwacht dat ze niet bijt. Als ze geen interesse in je heeft had ze je waarschijnlijk allang al genegeerd. Daarmee probeer ik niet te zeggen dat ze vast en zeker ook iets met jou wil, maar er is dan denk ik wel ruimte voor een vriendschap.

Het kan over van alles gaan: school, sport, hobby’s, huisdieren, etc. Wat je maar wil. Tuurlijk klinkt dit heel suf maar in de praktijk moet je het gewoon wat losser verpakken, helemaal als een gesprek loopt vast het echt niet ontzettend op wat je precies zegt.

Wat zou ik nog kunnen doen, en hoe moet ik haar vragen om af te spreken en waar ? 

Ik zou - zoals ik al zei - proberen vaker te praten, waar mogelijk ook een keer live. Qua afspreken is het misschien handig als je dat iets later doet, als je in de ‘flow’ van het vaker gesprekken zit. Nu staan jullie volgens mij nog redelijk los van elkaar omdat jullie weinig contact hebben.

Als dat meer wordt, dan kan je best opperen om een keer ergens af te spreken. Ik weet niet waar jij en/of zij woont - en dat hoef en mag ik ook helemaal niet weten - maar als je in de stad woont kan je bijvoorbeeld een keer gaan lunchen of winkelen. Gewoon in een dorp kan dat in principe ook, of wandelen. Of een andere activiteit, ik heb nu niet zulke goede ideeën en heb er ook geen ervaring mee maar doe eens gek. Don’t worry!

Bedankt voor je reactie, hier heb ik veel aan ! 

Badge

hoii! wat ik altijd doe als ik een crush heb is het gewoon tegen degene te zeggen! En dan vragen of degene mij ook een beetje ziet zitten! als degene dat niet doet dan weet ik dat ik moet proberen over degene te komen. ik wil hierbij namelijk voorkomen dat ik er een hele lange tijd mee ga zitten.

ik hoop dat je hier iets aan hebt!

 

Badge

hoii! wat ik altijd doe als ik een crush heb is het gewoon tegen degene te zeggen! En dan vragen of degene mij ook een beetje ziet zitten! als degene dat niet doet dan weet ik dat ik moet proberen over degene te komen. ik wil hierbij namelijk voorkomen dat ik er een hele lange tijd mee ga zitten.

ik hoop dat je hier iets aan hebt!

 

Bedankt voor de reactie, ik ga eerst denk ik 1xtje met haar afspreken en dan zie ik nog wel. 

 

Groetjes

Badge

-Onnodige quotes verwijderd-

Succes! <3

Badge

-Onnodige quotes verwijderd-

Succes! <3

Dankjewel

 

Reageer