Ik heb de ware gevonden

  • 7 February 2023
  • 1 reactie
  • 81 Bekeken

Badge

Oké dus ik ontmoette een meisje via social media en uiteindelijk zijn we blijven chatten, zij vond mij in het begin al leuk en ja ik na 3 dagen. We kregen na 2 weken ofzo elkaar gekend te hebben een relatie, en das oprecht nieuw voor mij aangezien ik klaar was met liefde, heel kieskeuring etc. en normaal wel 3 maanden iemand leer kennen en dan afhaak en daarom had ik de liefde ook al opgegeven omdat ik er geen zin meer in had, ook self-obsessed ben en enorm zelfverzekerd en van mezelf hou dus ik sowieso enkel met iemand zou nemen als die 100% perfect is in mijn ogen…. En zij is zelfs nog beter dan wat ik ooit afvroeg. Meestal ben ik extreem afwijzend en gesloten als het gaat om liefde, ik heb meer dan 100 relaties gehad en nog nooit heb ik mijn ware ik laten zien en mijn emoties toe gelaten etc. omdat ik er nooit in geloofde en ja vond dat het altijd toch wel weer uit ging dus wilde ik daar geen moeite voor doen. Ook heeft nog nooit iemand mij zo speciaal laten voelen nog nooit zo’n speciaal gevoel kunnen geven en ook gewoon nog nooit zo geliefd en verliefd kunnen maken/laten voelen. Voor mij is zij echt de ware en nu geloof ik daar ook volledig in… Ik geloof zelfs dat zij het niet uit maakt met mij puur omdat ja als het de ware is dan horen we bij elkaar. Soms twijfel ik gewoon of ik niet droom.

 

Voor Valentijnsdag heb ik rond de 30 cadeaus voor haar en zij rond de 50 voor mij, ook gaan we 18 feb voor het eerst afspreken en ik heb er nu al zin in-

 

Maar- Ze is Christelijk en haar ouders vinden lgbt+ etc. daarom niet oké dus kunnen we niet bij haar huis in de buurt close zijn :/ En iik vind het sad wanneer zij altijd een uur of iets naar mij moet reizen (we wonen ongeveer iets meer dan een uur uit elkaar).


1 reactie

Reputatie 6
Badge +3

Ik wil je best helpen maar wat is prc jee vraag.

Groetjes sinasappelbroodje

Reageer