Skip to main content
Vraag

ik heb advies nodig, ik wil haar uit vragen maar durf niet!

• August 17, 2025
  • 4 reacties
  • 77 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Tsja waar zal ik het verhaal beginnen. Vroeger toen ik 12 /13 was had ik verkering met een heel leuk meisje. We zaten bij elkaar in de klas op de basis school maar toen we groep 8 achter de rug was, spraken we elkaar eigenlijk nooit meer omdat we allebei ergens anders heen gingen. 

Nu een aantal jaren later ( we zijn nu allebei 16) heeft ze me toegevoegd op snapchat. We hebben nu zelfs een geel hartje als vriendschap emotie (voor de mensen die niet weten wat dat betekend op snap: het betekend dat we de meeste snaps naar elkaar sturen)  dus we snappen veel met elkaar. De laatste tijd hebben we steeds meer goede gesprekken en begin in haar weer heel leuk te vinden. Ik heb het gevoel dat ze mij ook leuk vind omdat ze ook veel vraagt wat voor werk ik doe enzo.

Nu wil ik haar uit vragen maar durf het niet want ik ben heel onzeker  en weet ook niet zeker of ze me wel echt leuk vind... thuis vinden ze het nog steeds een leuk persoon voor mij maar wat is jullie advies op deze situatie?

4 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 17, 2025

Heyy wat leuk dat jullie na zo veel tijd weer contact hebben. Misschien kan je ipv haar gelijk uit te vragen gewoon vragen of ze zin heeft om samen te gaan shoppen ofz. Dan noem je het geen date, maar gewoon een leuk dagje weg. Dat haalt de spanning er misschien van af.

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • August 17, 2025

@Wolf 

Zoiets was ik inderdaad van plan! 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • August 18, 2025

Mensen ik heb het gewoon gevraagd... Wat ik als antwoord krijgt is: ja kan. Dat is het enige. En ik weet niet wat ik er van moet vinden. Klinkt niet zo enthousiast ofzo. Iemand advies?

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 12, 2025

Het kan zijn dat ze gewoon niet zo goed weet hoe ze moet reageren, of misschien is ze gewoon niet zo enthousiast op dit moment. Misschien moet je gewoon iets chill doen samen en kijken hoe het gaat. Vraag haar gewoon eens wat ze zou willen doen als je het niet zeker weet. 

xx liefs Wolf 🐺