Skip to main content

Hallo ik ben Sarah :)

Ik wil al zins mijn 10e heel graag een vriendje omdat ik het gevoel heb dat het wel ofcorse fijn is maar het gaat me denk ik ook helpen bij mijn zelfvertrouwen drama ik wauw/wil zo graag een vriendje dat Ik serieus iemands hart heb gebroken omdat ik me alleen voelde en gewoon meteen ging "flirten" met de meest hotte jongen die ik kon vinden allen hij was best kut. Ik wordt serieus gek en vraag me af wat ik moet doen moet ik gewoon dood normaal wachten en ik zie vanzelf wel of zou ik weer gewoon aandacht zoeken omdat ik me zo alleen voel? 

Ik denk dat het verstandiger is om je voor nu te focussen op vriendschappen (opbouwen). Een vriendje komt vanzelf wel. Tuurlijk is het niet per se slecht om dit te willen op jouw leeftijd, maar probeer er geen obsessie van te maken. Daar maak je jezelf - zoals je al zegt - alleen maar gek door. Succes!


Ik denk dat het verstandiger is om je voor nu te focussen op vriendschappen (opbouwen). Een vriendje komt vanzelf wel. Tuurlijk is het niet per se slecht om dit te willen op jouw leeftijd, maar probeer er geen obsessie van te maken. Daar maak je jezelf - zoals je al zegt - alleen maar gek door. Succes!

Sorry hoor maar een serieuze relatie met ook seks enzo willen hebben op 10 jarige leeftijd is een beetje frappant. Vind je niet??


Ik denk dat het verstandiger is om je voor nu te focussen op vriendschappen (opbouwen). Een vriendje komt vanzelf wel. Tuurlijk is het niet per se slecht om dit te willen op jouw leeftijd, maar probeer er geen obsessie van te maken. Daar maak je jezelf - zoals je al zegt - alleen maar gek door. Succes!

Sorry hoor maar een serieuze relatie met ook seks enzo willen hebben op 10 jarige leeftijd is een beetje frappant. Vind je niet??

Ik ben 13? En ik heb nooit over seks gepraat


Reageer