Hallo allemaal,
Het is een jaar geleden dat ik actief ben geweest op het forum en überhaupt bij de kindertelefoon. Het gaat gewoon weer heel slecht. Eerder heb ik in een topic verteld dat ik ongeveer 2 weken ziek ben geweest van school omdat ik niet meer naar buiten durfde. Ik durf dit dus eigenlijk nog steeds niet en het het is misschien nog wel veel erger geworden. Ik durf bijna niet alleen naar de stad of de supermarkt te gaan omdat ik bang ben voor andere hun mening.
ik wil het hebben over hoe het nu gaat en waarom ik weer terug ben. Zoals ik al zei gaat het heel slecht met me. Ik voel dat ik weer terug ga naar waar ik eerder ben geweest en ik wil het niet. En gebeurt echt heel erg veel op dit moment. Iets waar ik het over wil hebben is dat ik een relatie heb met de gene waar ik een jaar geleden over vertelde. We hebben nu dus een jaar maar we hebben heel vaak ruzie omdat hij zijn eigen fouten niet in kan zien. Ik krijg van alles de schuld en hij laat me heel vaak gewoon achter voor zijn vrienden of vriendinnen. Ik weet niet wat ik er aan moet of kan doen omdat ik al zo veel geprobeerd heb maar ik wil de relatie niet beëindigen. Heeft iemand anders hier ervaring mee? En zo ja wat kan ik doen om dit op te lossen of is er überhaupt iets waardoor ik dit kan oplossen. Ik zou heel graag een reactie willen.
groetjes, Anoniemm.
Topics samengevoegd door De Kindertelefoon voor de overzichtelijkheid van het forum