Vraag

ik en mijn bestie vinden dezelfde jongen leuk

  • 2 June 2023
  • 5 reacties
  • 56 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Heyy, ik ben je hulp nodig!!!

Ik vond een jongen erg leuk voor een lange tijd hij was grappig een aardig maar later werd mijn vriendin verliefd op hem. Ze wist trouwens dat ik op hem was. Ik ben vaak verlegen als ik tegen mensen praat die ik niet goed ken vooral jongens. En zij niet dus ik merkte al snel dat hij vaker tegen haar begon te praten en hij gaf mij eigenlijk helemaal geen aandacht. Toen heb ik mezelf maar geforceerd om hem niet meer leuk te vinden want ik wist dat ik geen kans maakte. En ik zou mezelf alleen maar pijn doen. Een paar maanden later kreeg ik nieuwe crush op een jongen in mijn klas. Af en toe praatte hij tegen mij of lachte hij naar mij. Ik begon hem leuk te vinden. Elke keer dat hij tegen mij praatte keek hij mij in de ogen aan en ik werd super verlegen. Dit was de eerste keer dat een jongen die ik leuk vond mij aandacht gaf. Een paar weken later logeerde ik met mijn vriendinnen en toen vertelde een andere vriendin mij dat ze ook dezelfde jongen leuk vond. Ze wist ook dat ik hem leuk vond. Een paar weken later begonnen die vriendin en de jongen steeds meer te praten. Ik zat er dan tussen in. Zijn interesse in mij was ineens weg want hij vond haar leuker. Ik probeer zelf vandaag nog mijn gevoelens voor hem te negeren. Want ik weet dat hij mij pijn gaat doen. Dus ja wat moet ik doen??


5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ohh nee wat stom van die vriendinnen :(( ik snap hoe je je voelt ik ben ook verlieft op iemand die geen interesse in mij heeft wat die persoon duidelijk laat merken, maar het probleem is dat je gevoelens niet kiest... ik ben zelf gay en weet niet hoe het werkt met hetero's maar een meisje zei een x tegen mij dat hetero's dan al het contact met die persoon weghalen zodat ze hem kunnen vergeten dus miss kan je dat proberen?

Ik hoop dat het helpt xxx

Reputatie 1
Badge

Dankje voor de tip❤❤

Maar dat kan helaas niet ik zit bij beide jongens en vriendinnen in de klas

Reputatie 7
Badge +4

Ohww das wel lastig :(( Miss kun je hun dan ontwijken? <33

Reputatie 1
Badge

Ga ik proberen ❤❤

Reputatie 7
Badge +4

ik ben zelf ook op meisej de me haat (ik ben jongen(12)) en het lukt me ook i om dr te vergeten

Reageer