Hoi ik ben 13 jaar oud en heb een vriendje van bijna 15. we hebben al best lang zonder dat het steeds uit ging door domme redenen, in totaal 10 maanden. we hebben nu bijna 1 maand weer. Ik heb een probleem en dat is dat ik niet durf te zoenen, en ik durf ook geen eens een kusje t geven. Is dit normaal? Hij respecteert het maar ik vind het zo zielig. hij woont zegmaar wel een stuk van me vandaan en we hadden laatst voor de eerste keer afgesproken. en hoe zoen je eigenlijk? grtjes anoniem
Heyy,
Dat je niet durft te zoenen is normaal en als je er nog niet aan toe bent om te zoenen is dat helemaal prima. Je vind het misschien een beetje spannend om te doen omdat je het nog nooit hebt gedaan en dat is ook een stap om te zetten. Zou je hem wel willen zoenen?
Bij mij ging de eerste keer zoenen eigenlijk helemaal vanzelf. Het gebeurde gewoon omdat ik me gewoon zo op mijn gemak voelde bij mijn vriendin. Dat ging natuurlijk niet helemaal goed. Ik was wat onhandig want het was ook mijn eerste keer en het duurde bij mij maar een paar secondes, maar dat is ook niet erg. Je hoeft ook niet gelijk minuten lang te zoenen je kan beginnen met een kus als je dat wilt natuurlijk! Het belangrijkste is iig dat jij je op je gemak voelt en je moet doen waar jij je goed bij voelt! :)
Liefs, ItsJustMe <3
dankjewel voor je reactie, ik wil hem wel zoenen of een kusje geven ofzo maar dat vind ik helemaal eng
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.