Vraag

ik durf niet

  • 5 April 2021
  • 8 reacties
  • 92 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik vind een jonge leuk maar durf er niet op af te stappen. 

Heeft iemanx tips? Of ervaring hiermee?


8 reacties

Badge

Hee neeltje , het is erg moeilijk als je iemand leuk vind en er niet durf op af te gaan ! Maar kan je t niet rustige aan pakken door een gesprek  te voeren met hem elkaar even iets meer leren kennen , en dan komt er vast wel een moment dat je hem durf te vragen . 
 

succes !! 

Hee neeltje , het is erg moeilijk als je iemand leuk vind en er niet durf op af te gaan ! Maar kan je t niet rustige aan pakken door een gesprek  te voeren met hem elkaar even iets meer leren kennen , en dan komt er vast wel een moment dat je hem durf te vragen . 
 

succes !! 

Ik vind hem al 2 jaar leuk, dus vind het wel eens tijd worden. Vandaar 

Badge

Ja dat snap ik heb je zijn nummer ?

Nee helaas niet, alleen zijn sociale media 

Zn nummer vragen via snap, dan een paar keer afspreken, moet je wel de ballen voor hebben om te vragen, als er 3-4 dates goed gaan kan je hem verkering vragen.

Zn nummer vragen via snap, dan een paar keer afspreken, moet je wel de ballen voor hebben om te vragen, als er 3-4 dates goed gaan kan je hem verkering vragen.

Ja goed idee, maar wat zeg ik dan tegen hem. Ik praat nooit met hem

Reputatie 3
Badge +3

Zeg tegen hem dat je hem een aardige jongen vindt en graag een keer wilt afspreken. als hij ja zegt, LETSAGO en als je merkt dat hij jou ook leuk vindt ga ervoor!

Reputatie 3
Badge +2

ik zou gewoon wat vaker bij hem in de buurt komen en wat vaker met hem praten. dan is het straks wat minder vreemd als je in een keer met hem af gaat spreken.

Reageer