Ik vind een meisje heel leuk. We appen ook met alkaar en hebben ook gebeld. Maar ik durf geen vekering te vragen. Ze geeft me vaak complimentjes en ze appte me ook dat ze niet met me durfd te praten. omdat ze heel verlegen voor me is en nu de vraag hoe vraag ik vekering via app. zonder dat ik het zeg. Dus met een hind het aan geven dat ik haar leuk vind. En dat zei dan het door heefd dat ik haar leuk vind.
Vraag wat betekent ily reageert zij i love you zeg jij ik jou ook
Vraag wat betekent ily reageert zij i love you zeg jij ik jou ook
Ja, dat is edn goed idee.of je vraagt het dr gewoon. Wil je verkering. Als ze nee zegt zeg je, waarom niet, vind je me niet leuk. Mischien kan ze dr mening onderbouwen dan. Aangezien ze niet alles van je weet denk ik.
My god please why? Waarom zou je een meisje vragen om verkering via de app? Dat is zo onpersoonlijk. Als je haar echt leuk vind dan ga je naar der toe en vertel je dat in haar gezicht. . Dan weet je meteen haar reactie, kan ze niet eerst nadenken of wat meisjes ook wel doen eerst haar vriendinnen vragen om raad. Nee ze moet het dan helemaal zelf beslissen en luisteren naar haar eigen gevoel.
Vind ze je niks dan zegt ze dat. Hopelijk is het dan zoiets van Nee sorry ik vind je niet leuk op die manier. Nou dan weet je dat ook en kun je verder gaan met je leven.
Je zou ook dit kunnen sturen: , 🥰, , 🤪,. Dat zijn mijn standaard emoties lol. Dan laat je ook meteen zien dat je haar leuk vind (die met emoji die andere zijn gewoon voor ja zeg maar). Je kan nu bijv. Iets zeggen van Goodnight 🥰. Als ze dan stuurt dan zijn jullie alweer een stapje verder. Stuurt ze nou 🥱🤮 nou dan weet je dat het niks wordt. En stuurt ze nou helemaal geen emoji ja dan ben je er niet ver mee opgeschoten.
See ya!
Spookyzx.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.