Skip to main content

Oke ik ben dus 12 en verliefd op een vriendin van mij ik wil haar wel verkering vragen maar ik durf het echt niet.

Als je het echt niet durft zal ik als ik jou was lieve brieven naar die persoon schrijven, als je het in persoon wil vragen dan zou ik iets schattigs zoals bloemen geven en iets zeggen als '’Hoi hoi iNaam persoon]! Ik wil je iets vertellen wat al langere tijd op mijn hart zit en ik vind dat je zou moeten wete Ik vind je al een tijdje leuk en vind dat we goed overweg kunnen ook vind ik Noem positieve dingen over haar] en wil je vragen of je verkering wilt, ik zou dat heel geweldig vinden maar ook oké als je dat niet wilt en vrienden wilt blijven!'’ Hierbij dit voorbeeld complimenteer je haar en geef je haar de mogelijkheid om nee te zeggen. Ook is er mogelijkheid om vrienden te blijven in de kans dat het fout gaat. Dit is slechts een voorbeeld. Ik wens je enorm veel succes en als het niet lukt, dan niet te lang ermee zitten want het is al super trots dat je het uberhaupt probeerde!


Reageer