Vraag

Ik doe vgm heel kut rond mn vriendje

  • 10 July 2020
  • 2 reacties
  • 96 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Heehee. Nou, zoals de titel al zegt:  ik doe vgm heel kut rond m’n vriendje. Ik heb er niet zoveel zin in ofzo. Ik wil wel bij m zijn, maar dan ga ik gewoon afstandelijk doen ofzo, terwijl ik dat niet wil. Eerst wilde ik m ook graag zoenen (wat ik niet durfde te zeggen, dus gebeurde er niks) maar nu vind ik elk moment kut om t te doen. Ik heb niet echt kriebels meer, maar ik heb niet het idee dat ik geen relatie meer wil. Misschien is dat ook wel gewoon gezond Ik weet het ook niet of het aan mij of aan hem ligt (ik denk wel aan mij tho). Help?


2 reacties

Hoi

 

Je voelt je niet zo goed rond je vriendje. Je denkt wel een relatie te willen, maar voelt niet echt kriebels meer. 

 

Denk je deze gevoelens eens met je vriendje te kunnen bespreken? Het zou namelijk kunnen dat hij ook gemerkt heeft dat jij niet meer zo enthousiast rond hem bent. Een gesprek zou dan kunnen uitklaren hoe dat komt. Samen zouden jullie dan kunnen bekijken wat jullie nodig hebben. Wat afstand bijvoorbeeld, of net wat meer betekenisvolle tijd samen. 

 

Op je eentje hierover blijven piekeren lijkt me niet nuttig. Gooi je gevoelens gerust op tafel, op een tactvolle manier. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 2
Badge +2

Hoi

 

Je voelt je niet zo goed rond je vriendje. Je denkt wel een relatie te willen, maar voelt niet echt kriebels meer. 

 

Denk je deze gevoelens eens met je vriendje te kunnen bespreken? Het zou namelijk kunnen dat hij ook gemerkt heeft dat jij niet meer zo enthousiast rond hem bent. Een gesprek zou dan kunnen uitklaren hoe dat komt. Samen zouden jullie dan kunnen bekijken wat jullie nodig hebben. Wat afstand bijvoorbeeld, of net wat meer betekenisvolle tijd samen. 

 

Op je eentje hierover blijven piekeren lijkt me niet nuttig. Gooi je gevoelens gerust op tafel, op een tactvolle manier. 

 

Gr. Kenshin

 

Bedankt voor het advies! Ik hoop dat ik zijn gevoelens niet kwets...

Reageer