Vraag

ik doe veel moeite voor haar maar mn vriendin doet weinig moeite terug

  • 25 March 2024
  • 1 reactie
  • 46 Bekeken

  • Net nieuw
  • 0 reacties

Hoi, ik had nooit gedacht dat ik hier iets zou schrijven maar goed. Het is een nogal lang verhaal maar ik dacht als ik t doe dan doe ik t ook meteen helemaal

 

Een tijdje terug ging mijn vriendin op vakantie voor een paar dagen met haar vader. Alles ging vet goed daarvoor en we hadden t echt leuk alleen op vakantie is er iets gebeurt. Dus ik vroeg meerdere keren wat er gebeurt was en ze wou het niet vertellen wat ik prima vond want als ze dat niet wil respecteer ik dat. Maar toen ze terug kwam deed ze veel afstandelijker tegen mij. Dit komt omdat ze zich mentaal slecht voelde enzo maar alsnog was dat toen wel raar voor mij. Ik bleef haar m’n liefde geven en deed veel voor haar en alles maar na een tijdje voelde ik mezelf ook steeds kutter. Dat had ze door dus ze vroeg wat er was via Snapchat en ik zei dit wil ik niet via Snapchat zeggen maar ze zei nee zeg t maar. (Dit was op haar verjaardag) dus ik vertelde hoe ik me voelde en toen kregen we ruzie (wat ik al had verwacht) de volgende paar weken hadden we vaak ruzie omdat ik vond dat ik meer aandacht en liefde verdien want ik doe alles voor haar en ze doet weinig terug. Ik weet dat ze me leuk vind maar ze laat t niet veel merken en daar kan ik slecht over. Uiteindelijk ging t weer een stuk beter en ik weet nu ook wat er gebeurt is op vakantie en snap ik haar een stuk beter. We zijn samen een weekend weg geweest met m’n familie en t was wel weer leuk alleen merkte ik dat ze nog steeds wat afstandelijker deed dan voorheen. Dit is een best lang verhaal en ik ben waarschijnlijk wat dingen vergeten maar ik doe m’n best alles te vertellen. Ik zei tegen haar dat we vanaf nu meer moeten communiceren over onze gevoelens enzo en dat vond zij ook. Ik vroeg haar wat ze wou tussen ons en voor de toekomst enzo en ze zei dat ze dat niet wist wat ik heel raar vind. Ze zei dat door de ruzies ze mij minder leuk vind omdat ze mentaal al genoeg aan haar hoofd heeft en geen zin heeft in ruzies wat ik snap en ik wil ook geen ruzies maar ik wil gewoon dat t weer terug gaat naar hoe t eerst was en dat ze me duidelijk laat zien dat ze me echt leuk vind. Ik weet niet als ik echt een punt met dit verhaal heb gemaakt maar goed misschien weet iemand hier wat ik moet doen om de ruzies te stoppen en het weer leuk te hebben samen 

 


1 reactie

Reputatie 4
Badge +3

het klinkt alsof jullie uit elkaar zijn gegroeid. ik zou met haar proberen te praten en als ze dat echt niet wilt raad ik je aan om het uit te maken. je verdient het niet om zo behandeld te worden als je zo erg je best doet en vergeet niet je bent nog jong. er zijn genoeg vrouwen die jou beter willen behandelen dan dat!

succes

Reageer