Skip to main content
Vraag

Ik denk nog vaak aan een meisje van vroeger, doen meiden dat ook?

• May 10, 2025
  • 2 reacties
  • 65 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Het is nu denk ik 2 jaar geleden, ik praatte en belde heel veel met een meisje en snapte ook heel veel. Ik vond haar echt heel leuk en zij mij ook, maar toch is het niet iets geworden. 

maar 2 jaar later denk ik nog steeds vaak aan haar, als in, ik kijk nog afentoe naar haar TikTok om te kijken hoe ze is veranderd, maar ik denk na over of zij misschien ook nog aan mij denkt? Doen meiden dit ook?

Ik probeer al de hele tijd om niet meer aan haar  te denken want ik kan er toch niks meer aan doen en ik heb 0 contact meer met her.

denken meiden hier ook overna, ook al is het zo lang geleden?

2 reacties

dreamy-d2
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 11, 2025

Hoi hoi, 

Het is best normaal om over iemand na te denken van  een tijd terug, vooral omdat jullie elkaar leuk vonden. Helaas kan ik niet zoveel erover zeggen of dat hetzelfde geld voor haar maar meestal is het wel zo dat meiden weleens nadenken over mensen waar ze eerder contact mee hebben gehad en vooral als ze iemand leuk hebben gevonden. 

Groetjes!

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 12, 2025

Ja, terugdenken aan momenten in het verleden doet iedereen wel, vooral als het om relaties gaat.

Maar ik heb stiekem ook het gevoel dat je nog gevoelens voor haar hebt, klopt dit?

Als je haar echt nog leuk vindt, kun je altijd proberen een balletje op te gooien. Wie weer raakt het weer aan. 😍