Vraag

Ik denk dat ze me leuk vindt

  • 18 July 2022
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal. Ik heb al een tijdje niet meer gepost maar over mijn vorige topic gaat het nu veel beter mee dus das goed. 

 

Maar dat even ten zijde ik heb gister me toch iets meegemaakt. Ik had dus een optreden en ik had een paar vrienden uitgenodigd. Ik verwachte 3, maar het werden er 4. Het bleek dus dat een meid uit mijn klas ook was komen kijken en raad eens, zij was super enthousiast. Ik was eigenlijk al van plan haar uit te nodigen maar was altijd te bang maar ze is uit zichzelf gekomen. Nu hoeft dit natuurlijk niks te betekenen maar wat hierna gebeurde was echt.... Je ziet het wel.

Ik was dus klaar en toen vroeg ze of we nog wat gingen doen. Ok, best normaal. Maar ze keek echt recht in m'n ogen toen ze dat zei en ik keer natuurlijk terug. We hadden echt oogcontact dat ik ooit 1x heb gevoeld in m'n leven (verliefd). Maar ik kon helaas niet wat ik echt super jammer vond want ik moest nog ergens heen. En ze keek me zo somber aan. Toen was ze ook maar naar huis gegaan want ik kwam haar nog tegen op de fiets en toen zat ze helemaal naar mij te schreeuwen en te zwaaien met een glimlach. Ik had haar uiteindelijk een volgverzoek gestuurd op Instagram en ze volgde me gelijk terug (wat ze niet vaak doet). 

 

Ja dit kan echt niks betekenen en ja misschien is het dom maar ik voel toch een connectie. We zijn beide 16 btw. Graag advies of dit iets betekent. En ik wil ook graag dat ze zo blijft in de vakantie dus misschien ook tips voor appen ofzo. Ik wil echt graag met haar zijn en we hebben echt veel dezelfde interesses. Dus ja. Ik ben verliefd 😅. 

Ik wil graag jullie mening horen. 

 


2 reacties

Oh trouwens ik zie haar vaak wel eens stiekem naar mij kijken en ze lacht soms ook als enige als ik een grap maak ofzo. 

Reputatie 4
Badge +2

Hey @Peperkoekman ,

Als je het mij vraagt, is hier duidelijk sprake van wederzijdse verliefdheid. Wat je vertelt over dat ze jou aankijkt en om je lacht etc, zijn typisch dat soort dingen die je doet als je verliefd bent. Je moet het (hoe eng dat ook is) op een of andere manier aan haar vragen of ze jou inderdaad leuk vindt. Afhankelijk daarvan kan je verder.

Hoop dat het helpt

Groetjes van Sam

Reageer