Ik denk dat mijn bff iemand leuker vindt dan mij

  • 16 December 2019
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

Badge

Dus ik heb een bff en ik denk dat zij iemand leuker vind dan mij. Zij word gepest door veel mensen maar niet door mij ik vind haar heel lief maar ik denk toch dat zij iemand leuker vind dan mij. Die meisje pest haar ook maar ja zij probeert soms vriendinnen met haar te worden ik ik wil niet dat ze die meisje leuker vind want ik heb alleen maar haar en als zij mijn vriendin niet meer wil zijn dan heb ik niemand meer 😔 wat moet ik doen? Help mij a.u.b


2 reacties

Hallo Maylinexox :)

Ze probeert denk ik vriendinnen met haar te worden zodat het pesten stopt, niet omdat ze jou wil laten vallen anders zou het tenslotte geen echte vriendin zijn. Je kan haar misschien helpen met leren opkomen tegen de pesters en haar te laten inzien dat vriendinnen worden met de pesters niet een heel erg goed idee is aangezien dat geen goede vriendschappen zijn en ze haar misschien gaan gebruiken om bijvoorbeeld iemand anders weer slachtoffer te maken. 

-Dr8gon99

Reputatie 4
Badge +2

Okeeeeee???? Ik snap dat je het stom vindt alleen ik denk ook wel zoiets als Dr8gon99 zei. 

Maar het kan ook zo zijn dat ze later een aardig iemand aardiger vind dan jou. Dan moet je dat accepteren, iedereen vind iemand anders leuk, en als je een pick me girl gaat zijn wordt je snel gedumpt als bff (heb het even hard gezegd, srryyyy maar tis wel waar...)

Reageer