Skip to main content

Hi, ik ben momenteel 16 jaar oud en ik heb iemand ontmoet via snapchat. We snappen veel en delen wel wat intrses. Hij noemt me soms moppie en ik vind het ebay leuk. Maar ik weet niet zo goed of ik hem echt leuk vind of dat ik gewoon naar dat gevoel verlang. En hoe moet ik hem laten weten dat ik hem leuk vind en ik zou ook graag eens willen videobeelden maar hoe vraag ik dat. En dan us er ook nog de vraag vind hij mij wel echt leuk 

Hopelijk hebben jullie wat tips

Hey, ik ben Celeste (niet mijn echte naam) en ben 12 jaar oud. Zit net op de middelbare en ben een oude liefde tegen gekomen. Ik kende hem al van sport maar hij is naar een andere dag gegaan of hij is eraf. Ik vond hem erg leuk en wist toen beter hoe ik ermee om moest gaan. Nu ben ik wat ouder en ben het helemaal kwijt. Ben ook echt over mijn oren verliefd geworden. Ik vind het jammer want hij zit in een andere klas dus zie ik hem niet zo vaak. Ik heb hem wel wat vaker tijdens kamp gezien. Tijdens de bonte avond ging hij helemaal los en dat vond ik echt leuk! Ik weet niet wat ik moet doen nu… iemand tips?

Reageer