Vraag

Ik denk dat ik verliefd ben maar ik kan hem niet zo goed peilen.

  • 15 May 2022
  • 4 reacties
  • 124 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Heey, ik ben een meisje van 16 en ik denk dus dat ik verliefd ben. Van zijn vrienden hoor ik dat hij mij ook wel een beetje leuk vind maar ik kan hem niet zo goed pijlen. Nou zou ik gisteren naar hem toegaan, maar dat ging uiteindelijk niet door. Nu ben ik bang dat onze gezellige band weer verwatert. Wat moet ik doen? Hij woont ook ongeveer 40/50 km verderop dus het kost me ook wel wat tijd om naar hem te komen.


4 reacties

Badge

Hey hallo Emma123,

 

Ik denk dat je het hel gewoon moet zeggen wat je voor hem voelt. Als hij ook hetzelfde voor jou voelt zal je er op die manier het snelste erachter komen. Ik weet dat dat heel eng is en dat het stress meebrengt maar ik zat in een situatie die op de jouwe leek en ik werd wel afgewezen maar ik had tenminste uiteindelijk zekerheid over de zaak. Dat voelde bij mij beter. 

 

Hoop dat dit helpt.

 

Mvg Z-

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit 

Reputatie 3
Badge +2

@Z-anoniem 
Bedankt voor je reactie! Ik ben alleen zo bang dat als ik hem laat weten dat ik gevoelens voor hem heb en hij niet voor mij dat onze vriendschap dat ook kapot gaat… En ik blijf liever vrienden met hem dan dat ik helemaal niks heb

Badge

Hmmhmm,

Ik snap het.

 

Ten eerste, niet geschoten is altijd mis. Vraag het want als hij hetzelfde voor je voelt is dat het begin van een mooie relatie. Als hij niet dezelfde gevoelens hebt kan het vreemd worden maar door duidelijk te communiceren met hem en gewoon echt alles te vertellen en het goed te maken kan dat ook een krachtigere vriendschap creëren. Dus aan jou de keuze.

 

Succes

Het komt zeker goed uiteindelijk!

Badge

dan moet jke het niet doen

Reageer