Skip to main content

Hi!

Ik zit in de knoop

Ik heb nu al sinds maart een beste vriendin (Ze is trans dus voelt zich een meisje, is fysiek nog een jongen. Ze vroeg ook of ik haar een zij wilde noemen. En oh ja, ze komt uit Zweden dus we praten altijd in het Engels.) en in 11 dagen van elkaar kennen was ze al drie keer verliefd op me geworden. 

Drie keer

Ik vond het erg raar dat ze zo snel verliefd op me was geworden. Ik voelde ook niet hetzelfde dus ik zei dat ik liever vriendinnen bleef. Daar ging ze redelijk sportief mee om.

Later kwam ze met het feit dat ze een yandere is. En toen kwamen de bijnamen

"Goodmorning senpai!" 

"Cutie" 

"How was your day, sweetheart?"

Dat soort dingen. 

Ik vond het gewoon oké, zo is ze gewoon en dat kon ik niet veranderen

Maar de laatste tijd begin ik te twijfelen of ik haar nog wel als vriendin zie

Ik denk echt heel veel aan haar, droom ook over haar en word ook heel blij als ik weer een berichtje van haar krijg. Ik heb geen vlinders of zo. Daarom twijfel ik. Als ik vlinders had maakte ik dit topic niet.

Oh, nog een paar kleine details

Zij is 13,ik ben 14

Onze ouders weten niet dat de ander bestaat

En ik dacht tot nu toe dat ik nog niet echt klaar was voor een relatie. 

Als er nog dingen zijn die je mist, feel free to ask!

Ik hoop dat jullie advies voor me hebben

XOXO 

~BreezyOcean 

 

hoii

aangezien het dan een longdistance relation gaat worden moet je er wel vertrouwen op hebben. maar de meeste werken niet  echt maar het is altijd wel een schot waard. E n als ze een mtf gaat worden doormiddel vn operatie zul je er wel bij moeten zijn, vraag of ze dan zal wachten op jou (als je 20 bent naar zweden gaan voor bij de operatie aanwezig te zijn)

gl x keep me updatedddd

groetjes

 


Ik vertrouw haar 100% en zij mij.

Ik denk wel dat ze zal wachten op me want haar ouders weten niet dat ze trans is. Ja, ik ben ook van plan om te gaan reizen als ik 20 ben en het geld heb. 

Thanks & will do! 


Reageer