Skip to main content

Ik denk dus sinds kort dat ik verliefd ben op iemand die 9 jaar ouder is. Hij heeft een leidinggevende functie over mij en hij is 26 en ik ben 17…

Ik ben gewoon heel excited altijd als ik hem zie en als hij appt. Ik wordt dan mega hyperactief in zijn omgeving.

Maar ik ben ook eigenlijk queer met een sterke voorkeur voor vrouwen, dus ik weet niet goed waar dit gevoel ineens vandaan komt.

 Maar help, want het wordt natuurlijk niet wat, dus daar vraag ik het ook niet om. Ik wil gewoon graag in zijn buurt komen, zodat we vriendschappelijke gesprekken kunnen voeren, maar ik wil niet obsessed overkomen en ook niet dat mijn gevoelens nog intenser worden, maar ik kan niet besluiten om hem nooit meer te zien.

Ik kan het eigenlijk ook niet vertellen, maar misschien is het wel beter ofzo? Ik weet niet… 

Maar help ff, want ik weet niet wat ik hier nu mee moet. 

Hoi @Cody 

Jij zegt non-binair te zijn.

In welk lichaam ben jij geboren? Dat maakt het mij gemakkelijker.

Dat je een crush hebt op iemand van 9 jaar ouder is wel een beetje zorgelijk. Jij bent nog kind dus het lijkt me niet echt verstandig om een relatie aan te gaan met iemand van die leeftijd.

 

Vragen zijn altijd welkom ;)

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 


Ikzelf vind het wel normaal. Je weet duidelijk dat je niet verder in de relatie kan dan vriendschap. En het is natuurlijk logisch dat je meer met hem wil omgaan, je bent immers verliefd.  Natuurlijk moet je altijd voorzichtig zijn. 

 

over dat je opeens gevoelens hebt buiten je seksualiteit; het is een spectrum. Dus meestal zal je een ding leuk vinden, maar blijkbaar is deze man de uitzondering.

 

 


Reageer