Vraag

ik denk dat ik gebruikt ben

  • 23 December 2023
  • 2 reacties
  • 182 Bekeken

Hey iedereen,

Ik had eigenlijk een vraagje. Dus gisteren heeft de jongen waar ik bijna 6 maanden een relatie mee had het uitgemaakt. We hadden nu niet bepaald een stabiele relatie als ik de relatie van andere mensen bekeek want hij behandelde mij niet goed.

We hadden vrijdag een ruzie omdat ik hem zogezegd niet zou vertrouwen omdat hij heel close was met 3 meisjes. Ik had hem hierover op een beleefde manier m’n mening gezegd, dat ik het niet zo fijn vond dat hij voor mij nooit niks kon late vallen en voor hun wel. Dus ten eerste wil ik vragen of dat ik in fout was door het uiten van m’n bezorgdheid. Hij heeft ook dingen met mij gedaan op sexueel gebied waar ik eigenlijk niet helemaal klaar voor was en net toen ik vorige week eens nee had gezegd begon hij me te negeren. Is dit normaal?

Dan dacht ik dat alles misschien mijn schuld was dus toen had ik een brief geschreven over hoeveel ik van hem hield. Hij is vertrokken eenmaal hij die gelezen had en heeft niks meer gezegd. Toen heeft die het via een vriend en chat uitgemaakt omdat hij een ander meisje wou maar ik kon dat veranderen door sex te hebben met hem zei hij. Natuurlijk ging ik hier niet in mee en toen heeft hij me gedumpt en tegen iedereen een ander verhaal vertelt.

Dus wat is jullie mening hierover? Ben ik gebruikt of niet? Was het mijn schuld of niet? Want ik weet het allemaal niet meer.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ik denk dat het sowieso goed was dat je je mening tegen hem hebt verteld, daar is niks mis me, vooral als je het gewoon op een goede manier deed.

Erg onzin dat hij daar een ruzie van maakt.

Ik weet niet wat voor dingen op seksueel gebied, maar als je duidelijk “nee” zij en jouw nogsteeds negeerde is dat denk ik strafbaar, maar dat weet ik niet zeker. Iemand zou mij moeten corrigeren, ik denk ook dat het licht aan wat precies.

Dat was mijn mening i.i.g. 

Nou jouw vraag, ben je gebruikt?

Ik denk van wel om eerlijk te zeggen, een goede vriend zou jouw nooit zo behandelen, ik weet niet hoe het voor deze situatie was, maar je zei al dat het niet zo stabiel was.

Behoorlijk lang verhaal van mij, maar ik vond het super vervelend voor je en ik hoop dat het met je goedkomt. Je kunt ook met de Kindertelefoon bellen natuurlijk.

Groetjes @ItzJustin !!🩷

Reputatie 4
Badge +1

Hey eminemfan (complimenten op je muzieksmaak trouwens:) )

Zoals ik dit lees is dit denk ik veel beter voor jou dat het nu uit is, je hebt geen fout gemaakt door aan te geven waar je grens was of door te zeggen dat je het niet fijn vond van die 3 meiden en als ik deze situatie zo lees dan moet je echt niet denken dat iets hier van jouw fout is, zoals ik dus nu al herhaal je kan beter blij zijn dat je nu van hem af bent ook al hou je misschien nog van hem, het is vreselijk om te horen hoe slecht zo'n jongen jou behandeld heeft en je verdient ergens echt wel beter dan dit.

Ik heb geen idee wat ik net nou weer voor misschien wel het meest onlogische verhaal bij elkaar heb gemaakt maar het kwam vanuit mijn hart en dat telt, maak je geen zorgen, geef het gewoon de tijd en dan komt er vanzelf een leukere jongen op je pad :)

Groetjes D

 

Reageer