Skip to main content
Vraag

Ik denk dat ik een crush op mijn beste vriendin heb

• June 22, 2025
  • 2 reacties
  • 53 Bekeken

Hii! Dus ik denk dat ik een crush op mijn beste vriendin heb, maar ik weet niet wat ik moet doen! Ze geeft mij mixed signals en ze doet ook flirty, en dan raak ik dus een beetje in paniek! Ik wil onze vriendschap ook niet verpesten, maar hoe kom ik erachter als ze mij echt leuk vindt of niet?

2 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 22, 2025

Hi, ik zou gewoon eens over verliefdheid hebben en zeggen dat je zo iemand als haar zoekt en dan kijken hoe ze reageert erop. Of anders gewoon beetje flirterig terug doen.

JeBentNietAlleen
Forum|alt.badge.img+1

Oei lastig man, 

Sowieso als ze flirty doet is ze al een beetje in de gevarenzone bezig van jou dus het zou kunnen dat ze op je is maar ze kan het ook gewoon vriendschappelijk leuk vinden. ik zou gewoon een beetje terug flirten met een knipoog of zo, ik bedoel wat kan er gebeuren? Ik weet dat je het spannend vind maar dat hoort er juist bij en dat is heel normaal, misschien kom je daar zelfs nooit over heen, en ik heb het ook weleens. 

En ja als het erg heet onder de voeten word kun je allemaal technieken proberen maar eerlijkheid duurt het langst😉