Heyhey,
Ik (14, m) heb sidsn oktober dit jaar een hele goede vriend. (14, j) We zijn gwn gaan praten via whatsapp enz en zijn echt heel snel hele goede vrienden geworden. Ik woon niet echt in de buurt van hem, dus we hebben nog maar 2x af kunnen spreken. We schaken allebei, dus in het weekend zien we elkaar wel gewoon vaak, maar niet alleen wij 2 zodat we gwn konden praten en kloten enz. 2 weken geleden heeft hij toegegeven dat hij me leuk vind, maar hij wist toen al dat ik hem niet leuk vond (wat ook zo was). Hij zei dat hij dat idd wel wist enz en dat hij niet wilde dat er iets ging veranderen omdat hij wel gwn vrienden wilde blijven. We hebben gwn nog een x afgepsroken en er is eig niks veranderd. Mr in de afgelopen 2 weken heb ik wel feelings voor hem gekregen. Ik vind hem nu echt leuk. Het probbleem is alleen dat ik nog nooit in een relatie heb gezeten en hij wel. Dit geeft me soort van het idee dat hij weet hoe alles ‘moet gaan’ en ik weet daar niks van. Ik weet ook niet of hij me nog wel leuk vind, maar ik zit er het meeste mee met wat als het niet werkt tussen ons. Ik heb de afgelopen 3 jaar heel erg gedealt met depressie en andere shit en sinds ik hem ken ben ik daar een beetje uit. Ik ben geowon bang dat als we iets krijge en het werkt uiteideiljk niet dat ik dan mijn beste vriend kwijt ben en ik heel erg heartbroken ben en weer terug val in mijn gat. Wat moet ik doen?? moet ik vertellen dat ik hem leuk vind of voor mezelf houden?? pls help
Love